اچ‌تی‌سی Wildfire R70

اسمارتفون جدید اچ‌تی‌سی با نام Wildfire R70 به صورت رسمی رونمایی شد

ماه‌ها از معرفی یک تلفن توسط شرکت اچ‌تی‌سی می‌گذرد، اما امروز، این شرکت از جدیدترین اسمارتفون خود با نام Wildfire R70 رونمایی کرد. این گوشی به عنوان یک تلفن پایین‌رده به‌زودی برای بازار هندوستان و تایلند عرضه خواهد شد. البته، هنوز هیچ خبری درباره برچسب قیمتی آن وجود دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز HTC Wildfire R70 دوربین 16 مگاپیکسلی آن بوده که با پیکسل‌های بزرگ 1.4 میکرومتری و دریچه دیافراگم f/1.75 در بدنه پشتی تلفن تعبیه شده است. این دوربین و دوبین سلفی 8 مگاپیکسلی پایین‌رده جدید اچ‌تی‌سی قادر به ضبط ویدیو‌هایی با رزولوشن 1080p هستند.

دو دوربین دیگر نیز در مجموعه دوربین این گوشی وجود دارد؛ یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر بوکه برای مجموعه دوربین HTC Wildfire R70 درنظر گرفته شده است. یک سنسور اثرانگشت نیز در بدنه پشتی قرار دارد.

اچ‌تی‌سی Wildfire R70

تلفن جدید اچ‌تی‌سی دارای یک صفحه‌نمایش 6.53 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن +720p و نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 است که شکاف قطره‌ای دوربین سلفی در بالای آن قرار دارد.

این اسمارتفون از تراشه مدیاتک Helio P23 به همراه 2 گیگابایت رم برای امور پردازشی بهره می‌گیرد که سیستم‌عامل اندروید پای نیز در پوسته نرم‌افزاری آن اجرا می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی تلفن مورد بحث به 32 گیگابایت می‌رسد که از طریق کارت microSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

باتری 4000 میلی‌آمپری این دستگاه با سرعت 10 وات توسط پورت قدیمی microUSB شارژ می‌شود. تلفن جدید تایوانی‌ها از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. در بخش اتصالات بی‌سیم نیز این تلفن از اینترنت LTE و وا‌ی‌فای 2.4 گیگاهرتز b/g/n به همراه بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی وجود دارد.

اسمارتفون HTC Wildfire R70 در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد. انتظار داریم که در روز‌های آتی، اخبار قیمتی این تلفن نیز منتشر شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH