نوکیا 5.3

نوکیا 5.3 با دوربین چهارگانه به‌زودی معرفی خواهد شد

ما در ماه گذشته انتظار داشتیم که شرکت HMD Global از اسمارتفون نوکیا 5.2 در رویداد MWC 2020 رونمایی کند. اما همانطور که می‌دانید، این رویداد به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. هم‌چنین، در همان زمان، تصاویر زیادی از اسمارتفون موسوم به نوکیا کاپیتان آمریکا به بیرون درز کرد که اطلاعاتی را در رابطه با طراحی این تلفن در اختیار ما قرار داد. اما در این میان، یک گزارش جدید به ما می‌گوید که اسمارتفون نوکیا 5.2 با نام نوکیا 5.3 معرفی خواهد شد و این تلفن همان مدل نوکیا کاپیتان آمریکا است.

طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، نوکیا 5.3 با شماره مدل TA-1234 رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که ما در ماه نوامبر این شماره مدل را رویت کرده بودیم که نشان می‌داد تلفن مذکور از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. هم‌چنین، اسمارتفون جدید نوکیا از یک صفحه‌نمایش 6.55 اینچی با نسبت ابعاد 18.5:9 استفاده خواهد کرد. تصویری هم از این تلفن به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد یک شکاف قطره‌ای شکل درون نمایشگر نوکیا 5.3 به منظور تعبیه دوربین سلفی وجود دارد.

نوکیا 5.3 از تراشه اسنپدراگون 660 یا 665 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. ظرفیت حافظه داخلی این تلفن به 64 گیگابایت می‌رسد. این گوشی با قیمت 180 دلار روانه بازار خواهد شد.

در بخش دوربین اصلی این تلفن هوشمند یک مجموعه چهار‌گانه با یک لنز‌ 16 مگاپیکسل، یک سنسور 5 مگاپیکسل و دو ماژول 8 مگاپیکسل قرار دارد. کیفیت دوربین سلفی به 8 مگاپیکسل رسیده است.

میان‌رده جدید نوکیا در رنگ‌های مشکی ذغالی و فیروزه‌ای به بازار عرضه می‌شود. هم‌چنین، یک باتری 4000 میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار تلفن را برعهده دارد.

شرکت HMD هیچ مطلبی را درباره نوکیا 5.3 ارایه نکرده است. اما انتظار می‌رود که این شرکت در رویداد 19 مارس (29 اسفند) و همزمان با معرفی اولین تلفن 5G خود، نوکیا 5.3 را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH