تصاویر اسمارت‌فون نوکیا 5.3 با دوربین چهارگانه منتشر شد

ماه گذشته شاهد انتشار چندین تصویر از اسمارت‌فون Nokia Captain America بودیم. بر اساس شایعات این گجت تحت‌عنوان نوکیا 5.3 عرضه خواهد شد. امروز تصویر جدیدی از این محصول به‌صورت آنلاین منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تصویر مذکور را مشاهده نمایید:

منبع منتشرکننده تصویر ادعا می‌کند که توان پردازشی نوکیا 5.3 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 665 تامین خواهد شد. همچنین این هندست در عوض استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با 2 سنسور 2 مگاپیکسلی شامل لنزهای تشخیص عمق و ماکرو روانه بازار می‌شود. بعلاوه این اسمارت‌فون فاقد ساختار شیشه‌ای در قسمت پشتی است و با مدل‌های رنگی زغال‌سنگی، یشمی و قهوه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تصاویر پیش‌تر لو رفته از نوکیا 5.3

رویداد آینده شرکت HMD در روز 19 مارس برگزار خواهد شد و در جریان این مراسم احتمالا از اسمارت‌فون نوکیا 5.3 به‌طور رسمی رونمایی می‌شود. اگرچه کمپانی از اعلام هرگونه اطلاعات رسمی پیرامون نوکیا 5.3 امتناع نموده است؛ اما بر اساس شایعات منتشر شده این هندست از یک نمایشگر 6.55 اینچی با نسبت ابعاد 18.5:9، حداکثر 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

به‌طور کلی نوکیا 5.3 مجهز به 5 سنسور دوربین است. این حسگرها شامل دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی و پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در پشت دستگاه است. این ماژول از یک حسگر 16 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی و 2 دوربین 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

صحت این اطلاعات هنوز قابل تایید نیست؛ بنابراین بهترین پیشنهاد این است که تا فرا رسیدن روز 19 مارس و معرفی رسمی نوکیا 5.3 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH