تصاویر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M11 منتشر شد

سامسونگ بر روی یک اسمارت‌فون جدید با شماره مدل SM-M115F/DS کار می‌کند. این محصول گلکسی M11 نام دارد و به‌عنوان جانشین مدل‌های گلکسی M10 و گلکسی M10s روانه بازار می‌شود. هندست مذکور اخیرا تائیدیه NCC در کشور تایوان را دریافت نموده است. این تائیدیه دارای تصاویر متعددی از گوشی و باتری داخلی آن است. گلکسی M11 با دوربین پشتی سه‌گانه، نمایشگر حفره‌دار در قسمت جلویی و یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

با بررسی تصاویر منتشر شده متوجه حضور اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی گوشی خواهیم شد. این پدیده بدان معناست که گلکسی M11 کماکان مجهز به یک پنل LCD خواهد بود. این هندست مجهز به یک جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش فوقانی، یک شبکه اسپیکر در قسمت تحتانی و یک درگاه USB است. با توجه به زاویه تصاویر ثبت شده از گوشی و کابل شارژ مورد استفاده توسط آن نمی‌توان پیرامون نوع درگاه شارژ (میکرو USB یا نمونه جدیدتر USB-C) با قطعیت اظهارنظر کرد. اما با توجه به بهره‌مندی گلکسی M10s از درگاه USB-C، به‌کارگیری پورت قدیمی‌تر در گلکسی M11 به منزله یک عقبگرد فاحش بوده و بسیار شگفت‌انگیز تلقی می‌شود.

تصاویر سامسونگ گلکسی M11 در وبسایت NCC

باتری غول‌پیکر گوشی از قابلیت شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از جنبه ابعاد نیز به‌نظر می‌رسد این هندست در مقایسه با مدل‌های پیشین اندکی کشیده‌تر است؛ لذا به لحاظ قابلیت حمل‌پذیری به‌مراتب بهتر از مدل‌های قدیمی‌تر یا حداقل مشابه آن‌ها خواهد بود. با توجه به این‌که اکنون گلکسی M11 تائیدیه‌های مختلفی را در سراسر جهان کسب نموده است؛ لذا تا موعد رونمایی رسمی از این محصول تنها چند هفته زمان باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH