اسمارت‌فون گلکسی A11 در وب‌سایت سامسونگ ظاهر شد

سامسونگ امروز گوشی جدید گلکسی A11 را که اخیرا افشاگری‌های متعددی درباره آن وجود داشته در وب‌سایت رسمی‌اش لیست کرد. موضوع عجیب اینکه، این هندست هنوز معرفی مطبوعاتی نشده و مشخصات آن نیز به‌طور کامل قابل‌دسترس نیست؛ هرچند که ما تاکنون رندرهای رسمی زیادی از آن دیده‌ایم.

گلکسی A11 همانطور که از اسمش پیداست، یک مدل ارزان‌تر در خانواده میان‌رده گلکسی A سامسونگ خواهد بود. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل و یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

در پشت هندست یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی f/2.2 و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی f/2.4 وجود دارد. اسکنر اثر انگشت هم در پشت قرار گرفته است.

گلکسی A11 دارای ابعاد ۱۶۱.۴ در ۷۶.۳ در ۸ میلی‌متر و وزن ۱۷۷ گرم بوده و قاب پشت آن از جنس پلاستیک است. این گوشی در داخل خود از یک چیپست هشت هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی (نامش ذکر نشده)، ۲/۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا بهره می‌برد. منبع تغذیه آن یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سیمی ۱۵ وات است. هندست جدید در سه رنگ مشکی، سفید، آبی و قرمز ارایه خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که گلکسی A11 دقیقا چه زمانی، در چه بازارهایی و به چه قیمتی عرضه خواهد شد، اما با ظاهر شدن آن در وب‌سایت سامسونگ، ما مطمئنا به‌زودی جزییات بیشتری درباره این هندست خواهیم دانست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH