ردمی K30 پرو مجهز به دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی 8K خواهد بود

ردمی مجموعه‌ای از تیزرهای جدید را در حساب‌کاربری Weibo خود منتشر کرد و از تصاویر اسمارت‌فون ردمی K30 پرو و دوربین‌های آن رونمایی کرد. بر اساس تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که ردمی K30 پرو مجهز به 2 حسگر 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی است که یکی از آن‌ها به‌عنوان دوربین اصلی و دیگری جهت ثبت تصاویر تله‌فوتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس فهرست مشخصات محصول، این دوربین دارای زوم اپتیکال 3 برابری و زوم دیجیتال حداکثر 30 برابری است. این مشخصات با دوربین هندست‌های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس سامسونگ کاملا شباهت دارند.

حسگر 64 مگاپیکسلی غول‌پیکر سونی دارای اندازه 1/1.7 اینچ بوده و برای ثبت تصاویر 16 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.6 میکرونی از تکنیک خوشه‌بندی 4 در 1 بهره می‌گیرد. همچنین این سنسور قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 8K است.

جزئیات مربوط به دوربین اسمارت‌فون ردمی K30 پرو

در ادامه تصاویر ثبت شده توسط دوربین ردمی K30 پرو نمایش داده شده است. بزرگنمایی دوربین در محدوده 0.6 تا 30 برابر متغیر خواهد بود. قابلیت بزرگنمایی از طریق دوربین فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو با زوم دیجیتالی حاصل می‌شود.

حالات دوربین ردمی K30 از فوق‌عریض تا زوم 30 برابری

دوربین‌های دوگانه 64 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت OIS هستند. بر اساس ادعای ردمی این دوربین‌ها به لطف دریافت داده‌های گردآوری شده توسط ژیروسکوپ و شتاب‌سنج دارای قابلیت کنترل 4 محوره هستند.

نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که ردمی K30 پرو دارای یک گزینه رنگی جدید یعنی خاکستری است. در حال حاضر تصاویر مطبوعاتی این هندست در رنگ‌های بنفش، آبی و سفید منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH