تعداد کاربران نسخه Go سیستم‌عامل اندروید به 100 میلیون نفر رسید

تعداد کاربران نسخه Go سیستم‌عامل اندروید به عنوان نسخه سبک این سیستم‌عامل به 100 میلیون نفر در سراسر جهان رسید. این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در اواخر سال 2017 توسط شرکت گوگل منتشر شد. نسخه Go اندروید تاکنون در 180 کشور جهان عرضه شده و در بیش از 1600 دستگاه مختلف نصب شده است. گوگل نیز اپلیکیشن‌های جدیدی را برای این نسخه از سیستم‌عامل خود منتشر می‌کند تا اسمارت‌فون‌هایی که از پردازنده و رم ضعیف‌تری برخوردار هستند، توانایی استفاده از این اپلیکیشن‌ها را داشته باشند.

جدیدترین اپلیکیشن توسعه یافته برای نسخه Go اندروید، اپ Camera Go گوگل است که از یک رابط کاربری ساده بهره‌ می‌گیرد. این اپ توانایی ثبت تصاویر پرتره را نیز دارد و برروی تلفن‌هایی با قیمت بین 50 تا 60 دلار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اولین کاندیدای دریافت این اپلیکیشن، هندست پایین‌رده نوکیا 1.3 است که به زودی در 28 کشور جهان به فروش خواهد رسید. تلفن‌های بیشتری در آینده از اپلیکیشن Camera Go استفاده خواهند کرد.

گوگل به تازگی اعلام کرده است که با مشارکت کمپانی کنیایی Safaricom حدود 900.000 واحد از تلفن‌های مجهز به نسخه Go اندروید را در این کشور به فروش رسانده است. هم‌چنین، گوگل در کمپین Life is Digital نیز به خریداران این تلفن‌ها یک بسته 500 مگابایتی همراه به مدت یک ماه هدیه می‌دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH