نسخه 43 اینچی تلویزیون هوشمند نوکیا در راه است

نوکیا اولین تلویزیون هوشمند خود را در تاریخ 5 دسامبر 2019 در هند معرفی کرد. این تلویزیون دارای نمایشگر ۵۵ اینچی UHD با رزولوشن 4K و سیستم صوتی JBL بود و هم‌اکنون در بازار هند در حال فروش است. اوایل این ماه فاش شد که نوکیا قصد دارد یک نسخه ۴۳ اینچی نیز برای تلویزیون هوشمند خود معرفی کند. این گمانه‌زنی‌ها حالا با لیست شدن این مدل در وب‌سایت رسمی نوکیا قوت گرفته و به نظر می‌رسد که ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی آن هستیم.

لیست مذکور جزییات زیادی را درباره مدل جدید تلویزیون نوکیا ارایه نکرده و تنها به سایز ۴۳ اینچی و سیستم صوتی JBL آن اشاره کرده است. ما انتظار داریم که مشخصات این دستگاه مشابه مدل ۵۵ اینچی باشد. با این‌حال، نوکیا ممکن است تصمیم بگیرد که رزولوشن نمایشگر آن را از 4K به فول اچ‌دی تقلیل دهد که این کار مطمئنا باعث کاهش قیمت آن خواهد شد.

فروشگاه Flipkart نیز به‌تازگی پوستری را درباره تلویزیون جدید نوکیا منتشر کرده که نشان می‌دهد این مدل حاشیه‌های نازکی در سه طرف خود دارد، اما حاشیه پایین آن به خاطر وجود اسپیکر ضخیم خواهد بود. این پوستر همچنین آشکار می‌کند که مدل جدید تلویزیون نوکیا نیز مثل نسخه ۵۵ اینچی، سیستم‌عامل اندروید 9 را بر روی خود اجرا خواهد کرد.

ما انتظار داریم که این تلویزیون هوشمند، از گوگل اسیستنت و کروم‌کَست پشتیبانی کند. ضمن اینکه احتمالا دارای قابلیت‌های Dolby Audio و DTS Surround Sound هم خواهد بود.

نوکیا مدل ۵۵ اینچی تلویزیون خود را به قیمت ۵۵۲ دلار در فروشگاه Flipkart عرضه کرد، اما نسخه ۴۳ اینچی آن، براساس شایعات، احتمالا قیمتی حدود ۴۱۸ دلار خواهد داشت. با توجه به قیمت ۳۳۷ دلاری مدل ۴۳ اینچی تلویزیون شیائومی Mi TV 4X در هند، ما انتظار برچسب قیمت ارزان‌تری را برای این تلویزیون داریم. مدل جدید احتمالا علاوه بر Flipkart، در وب‌سایت خود نوکیا هم به فروش خواهد رفت.

1 در مورد “نسخه 43 اینچی تلویزیون هوشمند نوکیا در راه است”

  1. با سلام.من موندم چرا نوکیا برندبه این معروفی .نصبت به رقبا خیلی کندوخیلی ضعیف عمل می‌کنه.از نظر ورود به بازار محصولاتش.چه از نظر تلفن های هوشمندوتلوزیون الان 1ساله تلوزیونشو معرفی وتولید کرده ولی هیچ خبری نیست.هواوی وشیاومی هم با نوکیا محصولاتشو معرفی کرده ولی تو بازار هستن .از نوکیا بعیده که بخواد طرفدارشو چشم انتظار بزاره. ولی چرا فقط تو هند دارن به فروش میزارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH