وان پلاس 8 پرو

اولین تصویر از رندر رسمی تلفن پرچمدار وان پلاس 8 پرو توسط OnLeaks منتشر شد

اولین تصویر رسمی از اسمارت‌فون پرچمدار وان پلاس 8 پرو توسط OnLeaks، افشاگر معروف منتشر شد. پیش از این، تصاویری هم از رندر‌های سه‌بعدی مربوط به تلفن جدید وان پلاس منتشر شده بود، اما جدیدترین رندر به عنوان یک رندر رسمی و معتبر شناخته می‌شود. در کنار این تصویر، اطلاعاتی درباره مشخصات فنی وان پلاس 8 پرو نیز انتشار یافته است که با شایعات مطرح شده قبلی مطابقت دارد.

پرچمدار جدید شرکت چینی وان پلاس از یک صفحه‌نمایش 6.78 اینچی آمولد با لبه‌های خمیده و حفره پانچ شده دوربین سلفی استفاده می‌کند. لازم به ذکر بوده که تلفن‌های جدید این شرکت برخلاف مدل‌های سری 7 از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده نخواهند کرد. نرخ رفرش این صفحه‌نمایش به 120 هرتز رسیده و کیفیت دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسل است.

در پشت تلفن دو دوربین 48 مگاپیکسلی وجود دارد. اولین دوربین از یک لنز معمولی و دومین دوربین به یک سنسور الترا‌واید مجهز شده است. دو ماژول دیگر 8 و 5 مگاپیکسلی در مجموعه دوربین وان پلاس 8 پرو قرار دارند که هیچ جزییاتی درباره عملکرد آن‌ها اعلام نشده است.

وان پلاس 8 پرو

وان پلاس در تلفن‌ پرچمدار خود از فناوری شارژ سریع بی‌سیم 30 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 3 وات بهره گرفته است. هم‌چنین، سرعت شارژ باتری در هنگام استفاده از کابل شارژ نیز به همان سرعت 30 وات می‌رسد. باتری موجود در وان پلاس 8 پرو با ظرفیت 4510 میلی‌آمپر انرژی دستگاه را تامین می‌کند.

از دیگر موارد جالب در تلفن‌ جدید وان پلاس می‌توان به تاییدیه IP68 آن اشاره کرد. بنابراین، وان پلاس برای اولین بار از یک تلفن مقاوم در برابر ذرات آب و گرد و غبار رونمایی خواهد کرد. این شرکت یک گزینه دیگر به رنگ‌بندی تلفن جدید خود اضافه کرده و آن رنگ، سبز نعنایی است.

پرچمدار 2020 وان پلاس از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 برای امور پردازشی استفاده خواهد کرد. به علاوه، این گوشی از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند. نسخه پایه وان پلاس 8 پرو با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت معرفی خواهد شد. مقدار این دو حافظه در نسخه برتر به 12 گیگابایت و 512 گیگابایت افزایش می‌یابد.

تلفن‌های جدید سری وان پلاس 8 در تاریخ 15 آوریل (27 فروردین) معرفی خواهند شد. در حال حاضر، هیچ گزارشی درباره قیمت این دو تلفن منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH