هواوی کیس‌های شگفت‌انگیزی را برای پرچمداران P40 معرفی کرد

هواوی دیروز از پرچمداران سری P40 رونمایی کرد و در کنار آن‌ها علاوه‌بر کیس‌های معمول سیلیکون و فلیپ، چند کاور منحصربه‌فرد را هم معرفی نمود. تعدادی از آن‌ها واقعا زیبا هستند و برخی هم قابلیت‌هایی را به گوشی‌ها اضافه می‌کنند.

اولین مورد، یک کیس گیمینگ برای هواوی P40 پرو بود که احتمالا با P40 پرو پلاس هم سازگار خواهد بود، چراکه هر دو ابعاد یکسانی دارند. این کیس دو دکمه شولدر به لبه بالای هندست اضافه می‌کند (هنگامی که افقی گرفته می‌شود). این کیس از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود و شما به‌محض گذاشتن آن روی هندست، پیامی را مشاهده خواهید کرد.

مورد بعدی، کیس شارژ بی‌سیم هواوی P40 است. این کیس یک راهکار قدیمی برای یک مشکل قدیمی است؛ یعنی اضافه کردن شارژ بی‌سیم به هندستی که این قابلیت را ندارد. خبر خوب اینکه سرعت شارژ آن تا ۲۲.۵ وات که حداکثر سرعت شارژ سیمی گوشی است بالا می‌رود. البته کیسی مشابه این نیز برای هواوی P30 وجود دارد.

مورد دیگر ، یک کیس زیبا و چشم‌نواز برای P40 پرو است. کیس The Glamorous با کریستال‌های Swarovski تزیین شده و در یک جعبه پارچه‌ای دست‌ساز با آستر مخمل مشکی ارایه گردیده و هواوی حتی آن را با یک کارت معطر خوشبو کرده است.

ضمنا کیس The Huawei Snorkeling که با میت 30 پرو عرضه گردیده بود، با گوشی‌های P40، P40 پرو و P40 پرو پلاس هم سازگار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH