اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A21s با تراشه اگزینوس 850 در گیک‌بنچ رویت شد

ماه گذشته اسمارت‌فون گلکسی A21 سامسونگ در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد و طی این فرآیند، برخی مشخصات کلیدی هندست لو رفت. اکنون نیز یک دستگاه سامسونگی دیگر که احتمالا گلکسی A21s نام دارد؛ در دیتابیس بنچمارک رویت شده و به برخی ویژگی‌های انگشت‌شمار آن اشاره شده است. توان پردازشی گلکسی A21s با شماره مدل SM-A217F از طریق تراشه معرفی نشده اگزینوس 850 تامین خواهد شد. این هندست مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 بوده و دارای حافظه رم 3 گیگابایتی است. با این‌حال احتمالا گزینه‌هایی با ظرفیت رم بالاتر نیز عرضه خواهند شد؛ موضوعی که هنوز رسما موردتایید قرار نگرفته است.

گیک‌بنچ به سایر مشخصات گلکسی A21s هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است. اما یک گزارش مخابره شده توسط وبسایت SamMobile ادعا می‌کند که این اسمارت‌فون با 32 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گزینه رنگی مختلف شامل مشکی، آبی، سفید و قرمز روانه بازار می‌شود. همچنین گزارش ادعا می‌کند که گلکسی A21s مجهز به یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

زمان رونمایی سامسونگ از اسمار‌ت‌فون گلکسی A21s هنوز رسما اعلام نشده است؛ اما طی هفته‌های آتی احتمالا جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH