سال جدید همراه با لوگو و عناوینی جدید!

ITResan-Farsi-Logo-615

تنها چند روز به پایان سال 1392 باقی مانده است و کم کم صدای پای بهار را می‌توان به وضوح شنید. به بهانه نو شدن سال و ورود به فصلی دیگر، تصمیم گرفتیم تا تغییراتی را به وجود بیاوریم که نشان از تازگی و طراوت در آی‌تی‌رسان نیز داشته باشد.

در گام نخست، لوگوی سایت را با همکاری تیم لوگو آرت، تغییر دادیم تا با عوض شدن چهره طبیعت، ما نیز کمی همگام با آن حرکت کرده باشیم. پس از آن به سراغ سرور رفته‌ایم که تا پایان این هفته، از یک سرور بسیار قدرتمندتر از گذشته جهت سهولت استفاده شما عزیزان و بالاتر رفتن سرعت سایت بهره خواهیم گرفت.
البته این تازه ابتدای تغییرات است، پس از عید هم برنامه‌های ویژه با بخش‌های کاملا تازه‌ای برای شما کنار گذاشته‌ایم که حتما از دیدن آن‌ها شگفت زده خواهید شد.

در حال حاضر به غیر از سایت اصلی؛ بخش‌های بلاگ و انجمن، دو زیر شاخه مهم آی‌تی‌رسان هستند و قصد داریم که این شاخه‌ها را به بهانه جدید شدن سال و رشد و نمو طبیعت، گسترده‌تر کنیم! فکر می‌کنید چه بخش‌هایی به آی‌تی‌رسان اضافه خواهد شد؟ شما دوست دارید که چه قسمت‌هایی را بیافزاییم؟

همچون گذشته همراه با ما باشید و در این مسیر تازه، یاری‌مان کنید…

6 در مورد “سال جدید همراه با لوگو و عناوینی جدید!”

  1. به نظرم جالب نیست “تی” تای خونده میشه و “رسان” هم مبهمه و این طرح برای سایت شما که داره پیشرفت میکنه ضعیفه البته از دید یه طراح گفتم

  2. امیررضا اقبالدوست

    کارتون خیلی خوبه بی نظیر هستین!فقط آیتی رسان!
    لوگو بی نظیر شده!
    خیلی خوبه که میخواین یه چیزایی رو اضافه کنین ولی خدایی همین که هست بهترینه!
    به نظر من یه سری امکانات فلش پلیر(درست نمیتونم بگم مثلا بازی های انلاین چجوری هستن) به سایت و انجمن اضافه کنین خیلی قشنگ و عالی میشه.
    موفق باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH