هواوی P40 می‌تواند به‌عنوان یک میکروفون مستقل استفاده شود

هواوی اخیرا از جدیدترین پرچمداران سری P40 خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها با مشخصات و قابلیت‌های پیشرفته معرفی شدند و حالا طبق یک افشاگری جدید، این دستگاه‌ها قابلیت آن را دارند که به‌لطف انتقال بی‌سیم صدا، به‌عنوان یک میکروفون مستقل عمل کنند.

براساس چیزی که ما تاکنون می‌دانیم. انتقال بی‌سیم صدا فقط روی هدفون‌های هواوی فری‌بادز، FlyPods و FreeLance پشتیبانی شده است. شما از طریق این هدفون‌ها می‌توانید صدای خارجی را مستقیما و به‌طور آنی از میکروفون P40 به هدست بلوتوثی یا اسپیکرهای بلوتوثی انتقال دهید. به عبارت دیگر، این کار اسمارت‌فون شما را تبدیل به یک میکرون اختصاصی خواهد کرد که اجازه تقویت صوتی را نیز خواهد داد.

انتقال بی‌سیم صدا، کاربردهای خاصی در زندگی روزمره دارد. برای مثال، این قابلیت می‌تواند به‌عنوان راهکاری برای کنترل کودکان استفاده گردد؛ به این‌ترتیب که یک دستگاه صوتی، صدای موجود در اتاق بچه‌‌ها را ضبط می‌کند و مادر (در مواقعی که در کنار کودک نیست) از طریق یک هدفون صدای آن‌ها را می‌شنود. بنابراین، مادر خواهد توانست حتی با وجود شلوغ بودن سرش، صدای گریه کودک یا سایر موارد اورژانسی را از فاصله دور بشنود.

کاربرد دیگر آن، استفاده صوتی است. برای مثال، یک راهنمای گردشگری می‌تواند از این روش به‌عنوان تقویت‌کننده صدا هنگام صحبت کردن درباره آثار باستانی در موزه استفاده کند. این قابلیت حتی می‌تواند توسط معلمان هم استفاده گردد. بنابراین هواوی P40 به‌عنوان یک میکروفون عمل خواهد کرد و یک اسپیکر صوتی صدا را تقویت خواهد نمود؛ به‌ این‌ترتیب جمعیت بیشتری امکان شنیدن صدا را خواهند داشت.

البته افرادی این قابلیت را مسخره کرده‌اند و گفته‌اند که از آن می‌توان برای استراق سمع از اتاق دیگری هم استفاده کرد. با این‌حال، امکان این کار هنوز مورد تردید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH