اسمارت‌فون شیائومی می نوت 10 لایت تائیدیه موسسه NBTC را دریافت کرد

در ماه نوامبر گذشته کمپانی شیائومی از اسمارت‌فون می نوت 10 رونمایی کرد و اکنون نیز به‌نظر می‌رسد که کمپانی با عرضه ورژن لایت هندست مذکور در آینده‌ای نزدیک به این رویه ادامه خواهد داد. می نوت 10 لایت با شماره مدل M2002F4LG تائیدیه موسسه NBTC تایلند را دریافت نموده و در شرف عرضه قرار دارد.

سند منتشر شده در وبسایت گواهی احراز هویت تایلندی به مشخصات می نوت 10 لایت هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما ماه گذشته این اسمارت‌فون و فهرست مشخصات آن در وبسایت FCC رویت شد. توان پردازشی می نوت 10 لایت همانند ورژن معمولی می نوت 10 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 730G تامین خواهد شد. نمایشگر آمولد 6.47 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و باتری 5260 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ حداکثر 30 واتی سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. اما شباهت‌های میان می نوت 10 لایت و مدل معمولی می نوت 10 (با شماره مدل M1910F4G) به همین موارد محدود خواهند بود. سندی که توسط شیائومی در وبسایت FCC به اشتراک گذاشته شده است؛ نشان می‌دهد که می نوت 10 لایت مجهز به ماژول دوربین پنج‌گانه در قسمت پشتی است. این ماژول از یک دوربین 64 مگاپیکسلی، 2 دوربین 8 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. بعلاوه این اسمارت‌فون فاقد قابلیت فوکوس خودکار لیزری خواهد بود.

بعلاوه اگرچه می نوت 10 با سیستم‌عامل اندروید 9 روانه بازار شد؛ اما ورژن لایت این هندست با آخرین ویرایش اندروید 10 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. تاکنون شیائومی از هرگونه توضیح پیرامون اسمارت‌فون می نوت 10 لایت امتناع نموده است؛ اما انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی جزئیات بیش‌تری پیرامون این هندست منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH