تصاویر مربوط به کیس‌های رسمی اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی زمانی پیش‌تر اعلام شده، اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو در روز 14 آوریل رونمایی خواهند شد. البته از مدت‌ها پیش اطلاعات و شایعات گسترده‌ای در خصوص این هندست‌ها منتشر شد. با وجود روشن شدن تقریبا کلیه ابهامات، مشاهده تصاویر منتشر شده از کیس‌های رسمی گجت‌های مذکور کماکان جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد.

تصاویر کیس‌ها در رنگ‌های فیروزه‌ای، بنفش و مشکی

در واقع انتشار تصاویر فوق چندان شگفت‌آور نیست؛ چرا که مدتی پیش نیز تصاویری از کیس‌ها منتشر شده بود. با این‌حال جزئیات قابل مشاهده در تصاویر پیشین نسبت به انواع کنونی بسیار محدودتر بودند. بنابراین چنان‌چه قصد دارید یک گوشی وان‌پلاس 8 را خریداری نمایید؛ در این‌صورت احتمالا در اوقات فراغت خود به‌دنبال یافتن یک کیس مناسب برای این محصول خواهید بود. این کیس‌ها در مدل‌های رنگی شاخص وان‌پلاس شامل مشکی، بنفش دودی و فیروزه‌ای در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. همچنین کیس‌های بامپر شفاف ساده، نایلون (Nylon) و کربن (Karbon) نیز روانه بازار خواهند شد.

تصاویر کیس‌های بامپر نایلون، کربن و شفاف

چنان‌چه از شایعات و اطلاعات پیش‌تر اعلام شده پیرامون مشخصات وان‌پلاس 8 و 8 پرو بی‌اطلاع هستید؛ در این‌صورت مشاهده جدول زیر یقینا خالی از لطف نخواهد بود:

در ادامه تصویری واقعی از اسمارت‌فون وان‌پلاس 8 پرو به معرض نمایش گذاشته شده است. حتی پیت لاو؛ مدیرعامل وان‌پلاس نیز شخصا تصاویری با روشنایی پایین از مدل پرو را به اشتراک گذاشته است. همچنین پیرامون قیمت‌گذاری و زمان عرضه این گجت‌ها نیز اطلاعات فراوانی منتشر شده است. اگرچه این اطلاعات کاملا قطعی نیستند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها ورژن معمولی وان‌پلاس 8 در پیکره‌بندی پایه (با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی) با برچسب قیمتی 729 یورویی از طریق خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد. همچنین مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز با قیمت‌گذاری 835 یورویی روانه بازار خواهد شد. خریداری مدل‌هایی از وان‌پلاس 8 پرو با پیکره‌بندی‌های مشابه نیز به‌ترتیب 930 و 1020 یورو هزینه در بر خواهد داشت. مراسم رونمایی این هندست‌ها در کشور چین احتمالا طی روز 16 آوریل برگزار شده و فروش آن‌ها بلافاصله از روز 17 آوریل آغاز خواهد شد.


تصویر لو رفته از وان‌پلاس 8

علاقه‌مندان به هندست‌های سری وان‌پلاس 8 احتمالا در صورت تمایل می‌توانند ایرفون‌های جدید کمپانی موسوم به OnePlus Bullets Wireless را خریداری نمایند. همچنین در خصوص شارژر بی‌سیم جدید کمپانی با نام Warp Charge 30 نیز جزئیات جالبی منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH