هواوی Mate Xs

بررسی‌ها نشان می‌دهند که میزان تعمیر پذیری تلفن تاشو هواوی Mate Xs بسیار کم است

وب‌سایت iFixit در جدیدترین آزمایش خود به سراغ کالبدشکافی تلفن تاشو هواوی Mate Xs رفت تا میزان تعمیرپذیری آن را تعیین کند. علی‌رغم استفاده نسل دوم تلفن تاشو هواوی علی‌رغم از یک صفحه‌نمایش تاشو خارجی، جدا کردن نمایشگر آن از بدنه بسیار سخت است.

اجزای خود تلفن نیز بسیار پیچیده بوده و تعمیر آن بسیار دشوار است. طبق گفته iFixit، سخت‌ترین بخش، جداسازی باتری هواوی Mate Xs است که به دو قسمت تقسیم شده و چسب‌های مستحکمی دارد.

از طرفی دیگر، مونتاژ صفحه‌نمایش برروی این تلفن نسبت به مدل Mate X بهتر شده و به نظر می‌رسد که از طول عمر بیشتری برخوردار خواهد بود. طراحی جدید این نمایشگر و مونتاژ آن، مقاومت تلفن را در برابر گرد و غبار افزایش می‌دهد. کارشناسان iFixit امتیاز جداسازی قطعات تلفن تاشو هواوی را نسبت به گلکسی فولد شرکت سامسونگ بیشتر می‌دانند.

در نهایت، نسل دوم گوشی تاشو هواوی با دریافت 2 امتیاز از 10 امتیاز، در بخش جداسازی و نصب قطعات نسبت به هندست تاشو موتورولا Razr 2019 بهترعمل کرده است. البته، اگر شما نیز صاحب یک هواوی Mate Xs هستید، بهتر است که در صورت نیاز به تعمیرات آن را به نمایندگی مجاز بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH