ال‌جی فولدر 2

شرکت ال‌جی از تلفن تاشو جدید خود با نام ال‌جی فولدر 2 رونمایی کرد

شرکت کره‌ای ال‌جی از یک تلفن تاشو جدید با نام ال‌جی فولدر 2 (LG Folder 2) رونمایی کرد. در حالی که ما و اکثر کاربران منتظر انتشار اخبار بیشتری درباره تلفن‌های هوشمند سری Velvet این شرکت هستیم، ال‌جی با معرفی یک تلفن ساده تاشو ما را شگفت‌زده کرد.

هندست ال‌جی فولدر 2 برای مصارف روزانه یک کاربر معمولی، مانند برقراری تماس و ارسال پیامک طراحی شده و از قیمت بسیار پایینی برخوردار است.

این گوشی تاشو از تراشه اسنپدراگون 210 و یک رم 1 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد. هم‌چنین، فولدر 2 از یک نمایشگر اصلی 2.8 اینچی QVGA و یک نمایشگر کوچک تک رنگ 0.9 اینچی برای نمایش نوتیفیکیشن پیام‌ها و تماس‌ها استفاده می‌کند.

تلفن جدید ال‌جی دارای یک دکمه برای برقراری تماس اضطراری (SOS) بوده و از یک کلید دیگر برای تماس با افراد خاص نیز استفاده می‌کند. کلید دوم این امکان را به شما می‌دهد تا با سه بار فشار دادن آن در بازه زمانی 1.5 ثانیه، با مخاطبی که از قبل آن را برای کلید مذکور تعریف کرده‌اید تماس گرفته شود. به علاوه، این دکمه می‌تواند موقعیت مکانی شما را با ارسال یک پیامک به دیگران به اشتراک بگذارد.

یک دکمه دیگر نیز در قسمت صفحه‌کلید ال‌جی فولدر 2 برای فراخوانی دستیار صوتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است که می‌توان توسط آن مکالمه تلفنی را هم ضبط کرد. البته، استفاده از این قابلیت‌ها به اپراتورهای مخابراتی مناطق بستگی دارد.

وزن این گوشی 127 گرم است. تلفن تاشو ال‌جی از بلوتوث، وای‌فای و اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. ال‌جی فولدر 2 از قابلیتی موسوم به Data Security Lock برای جلوگیری از مصرف ناخواسته دیتای سیم‌کارت استفاده می‌کند.

هندست ساده کره‌ای‌ها به یک باتری 1470 میلی‌آمپری مجهز شده است و در دو رنگ سفید و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

این گوشی با قیمت 198000 وون کره جنوبی (معادل 160 دلار) از تاریخ 17 آوریل (29 فروردین) در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد. تاکنون، هیچ صحبتی درباره عرضه جهانی این تلفن به میان نیامده و ما نمی‌دانیم که آیا ال‌جی محصول جدید خود را به بازار کره محدود می‌کند یا در سایر بازار‌ها نیز آن را مشاهده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH