گلکسی فولد 2

سامسونگ گلکسی فولد 2 از قلم هوشمند S-Pen استفاده نخواهد کرد

شرکت سامسونگ در حال توسعه و طراحی تلفن تاشو گلکسی فولد 2 است. همین موضوع باعث شد که برای بار دیگر انتشار شایعات درباره این تلفن را شاهد باشیم. براساس گفته‌های یک منبع اگاه داخلی، تلفن تاشو جدید سامسونگ در مرحله اول در دو رنگ سبز (Martian Green) و آبی (Astro Blue) معرفی خواهد شد.

این تلفن هوشمند از یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به مدل اول استفاده خواهد کرد، اما هم‌چنان در همان فرم فاکتور و فناوری تلفن‌های تاشو تولید می‌شود. البته، وزن گلکسی فولد 2 به 229 گرم می‌رسد که تقریبا 15 درصد سبک‌تر از وزن 256 گرمی گلکسی فولد است.

طبق گفته‌های همین منبع، با توجه به موارد مشاهده شده در خط تولید، سامسونگ در این تلفن از قلم هوشمند S-Pen استفاده نخواهد کرد و احتمال می‌رود که هیچ برنامه‌ای هم برای آن نداشته باشد. سامسونگ از همان خطوط تولید نسل اول تلفن تاشو خود برای ساخت تلفن گلکسی فولد 2 استفاده خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا کره‌ای‌ها توانایی پاسخگویی به نیاز‌های روز افزون بازار را داشته باشند.

در هر حال، با توجه به وضعیت فعلی شیوع ویروس کرونا و نبود اطمینان در بازار‌های جهان، حتی با ارزان‌تر شدن کل فرآیند تولید احتمال تغییر در تعداد فروش تلفن‌های تاشو سامسونگ بسیار کم خواهد بود. هم‌چنین، فرضیه‌هایی مبنی بر عرضه گلکسی فولد 2 در پیکربندی‌های مختلف حافظه‌ای وجود دارد تا قیمت آن ارزان‌تر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH