نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین آنر 30 پرو پلاس به بیرون درز پیدا کرد

ما تقریبا مطمئن هستیم که فردا سه عضو جدید به خانواده آنر 30 اضافه خواهند شد: آنر 30 استاندارد، 30 پرو و 30 پرو پلاس.

حالا تنها یک روز مانده به معرفی این هندست‌ها، جورج ژائو (George Zhao)، مدیر اجرایی آنر، نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین نسخه پرو پلاس را منتشر کرده و قابلیت‌های زوم آن را نشان داده است. آنر ادعا کرده که دوربین این گوشی بزرگنمایی ۳۰ برابر دارد؛ با این‌حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه مقدار از آن مربوط به زوم اپتیکال است و چه مقدار زوم دیجیتال.

تصاویری که از شهر Qingdao چین گرفته شده‌‌اند، قابلیت‌های همه دوربین‌های گوشی از دوربین اولتراواید در عکس اول گرفته تا بالاترین حد زوم در عکس آخر را به ما نشان می‌دهند.

البته ما امیدواریم که آنر 30 پرو پلاس از ماژول زوم اپتیکال ۱۰ برابر گوشی هواوی P40 پرو پلاس استفاده کرده باشد، اما با دیدن تعداد زوم‌های دیجیتال چند عکس آخر حدس می‌زنیم که احتمالا با یک پریسکوپ کوتاه‌تر در محدوده ۴ یا ۵ برابر طرف هستیم.

یک عکس نیز از پل ۲۷ کیلومتری Xihoumen وجود دارد که در نور کم گرفته شده و توانمندی‌های دوربین گوشی در نورهای کم را نشان می‌دهد. البته با توجه به فشرده‌سازی‌ تصویر و اطلاعاتی کمی که درباره استفاده از سایر تجهیزات برای ثبت آن وجود دارد، قضاوت نهایی را باید به بعد از بررسی دستگاه آماده موکول کرد.

ما همچنین به یک تصویر از جلوی گوشی آنر 30 دسترسی داریم. در این تصویر، لبه‌های خمیده نمایشگر قابل‌مشاهده هستند و یک نقطه قرمزرنگ نیز در داخل حفره حبه‌ای‌شکل وجود دارد که ممکن است مربوط به سنسور مدت زمان پرواز سه‌بعدی مادون‌قرمز برای امنیت بیومتریک باشد. البته این نقطه رنگی می‌تواند متعلق به یک منبع نور دیگر باشد و هنوز چیزی مشخص نیست.

ما همچنین تصویر پوستری از یک فروشگاه را داریم که قیمت گوشی آنر 30 پرو را نشان می‌دهد. قیمت این هندست ۴۹۹۹ یوان چین (۷۰۰ دلار/۶۵۰ یورو) لیست شده که طبق شایعات، قیمت پایه آنر 30 پرو پلاس خواهد بود. با این‌حال، ما نمی‌دانیم که این قیمت مربوط به چه ترکیب حافظه‌ای است، بنابرابن برای دانستن آن باید تا فردا منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH