انتشار تصویر احتمالی اسمارت‌فون آنر 10X پرو

از زمان عرضه اسمارت‌فون‌های سری آنر 9X در بازار چین تقریبا 1 سال زمان گذشته است. چند روز پیش آنر اعلام کرد که میزان فروش تولیدات این برند در چین از مرز 10 میلیون دستگاه فراتر رفته است. اگرچه آنر هنوز در خصوص سری جدید هندست‌های خود هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ اما اخیرا تصویری از یک گوشی در فضای وب منتشر شده که ظاهرا متعلق به آنر 10X پرو است.

بر اساس اطلاعات این تصویر به‌نظر می‌رسد که آنر 10X پرو مجهز به یک نمایشگر حفره‌دار خواهد بود. این حفره در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر گوشی مستقر شده و از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. همچنین اندازه حواشی اطراف نمایشگر نیز در مقایسه با گذشته به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

در قسمت پشتی گوشی شاهد به‌کارگیری یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل باریک شامل 3 حسگر دوربین و 1 فلاش LED هستیم. عبارت “64MP AI Triple Camera” نیز در حاشیه حسگرهای دوربین به چشم می‌خورد. بر اساس گزارشات مخابره شده این هندست از پردازنده کایرین 820 بهره خواهد برد. این تراشه احتمالا توان پردازشی مدل جانشین آنر 9X پرو با پردازنده کایرین 810 را تامین خواهد کرد. همچنین منابع اطلاعاتی اشاره می‌کنند که نمایشگر این محصول از نوع اولد بوده و توسط شرکت چینی BOE Display تولید خواهد شد. همچنین آنر 10X پرو از قابلیت شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی خواهد کرد. امیدواریم این گمانه‌زنی رنگ واقعیت به خود بگیرد؛ چرا که متاسفانه هندست‌های سری آنر 9X صرفا از قابلیت شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می‌کنند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ هنوز کاملا روشن نیست که تصویر فوق متعلق به آنر 10X پرو است یا خیر. لذا اکیدا توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات مطرح شده با دیده تردید نگاه کنید. اگرچه در مقطع کنونی، فرآیند توسعه هندست‌های جانشین سری آنر 9X احتمالا در جریان است؛ اما تاکنون هیچ گزارش رسمی پیرامون این گجت‌ها منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH