رابط کاربری MIUI 12 احتمالا اواخر ماه آوریل معرفی خواهد شد

در طول چند هفته گذشته، شایعات و افشاگری‌های زیادی درباره رابط کاربری MIUI 12 وجود داشت. حتی خود شیائومی هم با انتشار چندین تیزر، به برخی از تغییرات این نسخه اشاره کرده است. برخی از اطلاعات مربوط به آن نیز از طریق اپلیکیشن‌های سیستمی نسخه بتا MIUI، مانند MiSettings و MIUI Themes لو رفته‌اند. حالا براساس یک شایعه جدید، شیائومی آپدیت MIUI 12 را تا پایان ماه آوریل عرضه خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید شیائومی کار خود را در سال 2010 با ارایه پوسته اندرویدی MIUI، به‌عنوان یک شرکت نرم‌افزاری شروع کرد. این شرکت چینی، تنها یک سال بعد از آن، تولید اسمارت‌فون را آغاز کرد و در سال‌های بعدتر نیز وارد کسب‌وکارهای دیگر شد. آپدیت MIUI 12، در دهمین سالگرد معرفی MIUI عرضه خواهد شد و بنابراین کاربران امسال انتظار تغییرات بزرگی را می‌کشند.

شیائومی اوایل ماه ژانویه وجود MIUI 12 را تایید کرد، اما چیزی درباره قابلیت‌های آن نگفت. با این‌حال، در هفته‌های بعدتر، اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی نرم‌افزار موبایلی این شرکت چینی به بیرون درز پیدا کرد. این اطلاعات شامل برنامه زمانی عرضه آن، لیستی از دستگاه‌های سازگار با MIUI 12، تغییرات ایجادشده با MIUI 12 و همچنین جزییاتی درباره MiSettings و اپلیکیشن MIUI Themes بودند. یک گزارش هم گفته بود که شیائومی توسعه بیلدهای بتا MIUI 11 را متوقف کرده است.

افشاگری جدید، توسط یک منبع معتبر چینی به نام Digital Chat Station منتشر شده که در حساب ویبوی خود، اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن Chinese Mi Community را پست کرده است. در این تصویر ما می‌توانیم یک بخش اختصاص‌یافته به MIUI 12 و متن زیر آن را که گفته “ثبت‌نام برای MIUI، یازده روز دیگر شروع خواهد شد” ببینیم. از آنجاییکه این اسکرین‌شات دیروز منتشر شده، بنابراین ثبت‌نام ذکرشده برای MIUI، ده روز دیگر آغاز خواهد شد؛ یعنی در اواخر ماه آوریل یا اوایل ماه می.

کاربر دیگری نیز با نام Geek_Cao@ در ویبو گفته است که MIUI 12 در تاریخ 27 یا 28 آوریل عرضه خواهد شد. Li Chuangqi، مدیر ارشد محصولات شیایومی این موضوع را در حساب ویبوی خود انکار کرده است.

البته کاربر مذکور، اکنون پست خود را پاک کرده و به این‌ترتیب ما تنها می‌توانیم به افشاگری Digital Chat Station که اطلاعات‌اش را مستقیما از Mi Community می‌گیرد اطمینان کنیم.

همچنین طبق گزارش‌های رسانه‌های چینی، رابط کاربری MIUI 12 همزمان با عرضه سری ردمی نوت 9 در چین، ارایه خواهد بود. انتظار می‌رود که ردمی نوت 9 دارای یک نسخه 5G مجهز به چیپست Dimensity 800 مدیاتک با مودم یکپارچه 5G نیز باشد. این تراشه در گوشی جدیدا معرفی‌شده اوپو A92S استفاده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH