وسیله جانبی Dual Screen گوشی ال‌جی Velvet تاییدیه NRRA را دریافت کرد

براساس شایعات، ال‌جی امسال می‌خواهد گوشی‌های دیگری را جانشین سری G خود بکند. بنابراین هندستی که در ابتدا قرار بود G9 نامیده شود، به احتمال زیاد تحت برند Velvet معرفی خواهد شد.

شرکت کره‌ای اخیرا تیزرهای مختلفی را درباره این گوشی با زبان طراحی جدید منتشر کرده است. ال‌جی همچنین دیروز اعلام کرد که Velvet مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 765 خواهد بود و در چهار رنگ عرضه خواهد شد. حالا به‌لطف یک تاییدیه در کره جنوبی، به نظر می‌رسد که این هندست دارای اکسسوری Dual Screen اختصاصی خودش خواهد بود. سازمان NRRA کره جنوبی، یک “پوشش نمایشگر پرتابل” با شماره مدل LM-G905N را تایید کرده که خود این شماره مدل می‌تواند سرنخ‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

اگر این گوشی قرار بود G9 باشد، شماره مدل آن احتمالا LM-G900 یا چیزی شبیه به آن می‌بود. بنابراین به نظر می‌رسد که هرچند ال‌جی نام تجاری آن را تغییر داده، اما تغییری در شماره مدل آن نداده است. به‌هرحال، این یک احتمال است و نمی‌توان با اطمینان گفت که اکسسوری فوق متعلق به ال‌جی Velvet است.

ضمنا ما در حال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا این وسیله جانبی در جعبه Velvet ارایه خواهد شد یا نه. قبلا شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه Velvet به‌همراه Dual Screen عرضه نخواهد شد و مشتریان مجبور به خرید جداگانه آن خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH