سامسونگ گلکسی فولد 2 با نمایشگر 120 هرتزی و قلم S Pen معرفی خواهد شد

براساس یک افشاگری جدید، گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد 2 قرار است نسبت به مدل قبلی خود یعنی گلکسی فولد، دارای بهبودهای خوبی در بخش نمایشگرها باشد.

صفحه‌نمایش داخلی این گوشی ظاهرا یک پنل ۷.۵۹ اینچی با رزولوشن ۲۲۱۳ در ۱۶۸۹ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. بنابراین نمایشگر داخلی فولد 2 کمی بزرگتر از صفحه‌نمایش داخلی گلکسی فولد اصلی است و رزولوشن بالاتری نسبت به آن دارد؛ با این‌حال، دانسیته پیکسلی هر دو گوشی تقریبا یکسان خواهد بود و تجربه نمایشی کاربر تغییر چندانی نخواهد کرد.

اما نکته مثبت در  مورد گلکسی فولد 2، استفاده از فناوری هول پانچ به جای ناچ و همچنین نرخ نوسازی بالاتر است. همچنین گفته می‌شود که فولد 2، مانند گلکسی زد فلیپ، از پوشش شیشه فوق‌نارک (UTG) روی نمایشگر خود استفاده خواهد کرد. البته این پوشش کماکان با یک لایه پلاستیکی پوشانده خواهد شد.

گلکسی فولد 2 همچنین یک قلم S Pen خواهد داشت که باعث بهبود تجربه کار با آن خواهد شد. نمایشگر خارجی آن نیز نسبت به فولد اصلی مدرن‌تر خواهد بود. صفحه‌نمایش خارجی فولد 2 ظاهرا یک پنل ۶.۲۳ اینچی با رزولوشن ۸۱۹ در ۲۲۶۷ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است که از فناوری دوربین هول پانچ بهره خواهد برد. بنابراین، بزرگتر بودن این نمایشگر نسبت به صفحه‌نمایش خارجی ۴.۶ اینچی فولد اصلی، تجربه تا کردن بهتری را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

این اطلاعات را Ross Young، موسس و مدیر اجرایی Display Supply Chain Consultants به بیرون درز داده است. گرچه او ارتباطاتی با زنجیره تامین فولد 2 دارد، اما در این رابطه به هیچ منبع مشخصی اشاره نکرده است. بنابراین شاید بهتر باشد که با کمی تردید به این اطلاعات نگاه کنیم. ضمن اینکه برخی از این مشخصات قبلا نیز لو رفته‌ بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH