شیائومی Mi 10 Youth

شیائومی اطلاعات صفحه‌نمایش تلفن جدید Mi 10 Youth 5G را منتشر کرد

شیائومی در روز‌های آینده از اسمارت‌فون Mi 10 Youth 5G رونمایی خواهد کرد. در روز‌های گذشته نیز اطلاعات این تلفن در وب‌سایت TENNA منتشر شده بود. برخی از تصاویر و تیزر‌های تبلیغاتی هم سیستم دوربین این تلفن را به رخ کشیدند. اما در جدیدترین مورد، صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo، اطلاعاتی درباره نمایشگر Mi 10 Youth 5G را فاش کرد.

شیائومی Mi 10 Youth

بر این اساس، پنل صفحه‌نمایش تلفن جدید شیائومی از نوع Super AMOLED بوده و شرکت کره‌ای سامسونگ آن را تولید کرده است. شیائومی با انتشار این تصویر از آرایش الماس گونه پیکسل‌های نمایشگر هندست جدید خود صحبت کرده و کیفیت آن را همسان با کیفیت الماس می‌داند. اکثر پنل‌های OLED سامسونگ از آرایه موسوم به ساب‌پیکسل استفاده می‌کنند، اما بخش بازاریابی شیائومی ترجیح می‌دهد که با انتشار این تصاویر و بازی با کلمات، ذهن مخاطب را به سوی برند خود جذب کند.

شیائومی Mi 10 Youth

شیائومی می‌گوید که هر کدام از این پنل‌ها برای دقت رنگ بالا در کارخانه تنظیم شده‌ تا میانگین مقدار deltaE آن‌ها به 1.1 برسد. شیائومی ادعا می‌کند که کنتراست رنگ نمایشگر Mi 10 Youth 5G برابر با 4300000:1 است.

پنل مورد استفاده در این تلفن از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین، پنل اسمارت‌فون جدید شیائومی از قابلیت DC Dimming برای جلوگیری از سوسو زدن تصاویر در هنگام کم بودن سطح روشنایی صفحه‌نمایش استفاده می‌کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی این پنل 180 هرتز و نرخ رفرش آن نیز احتمالا همان 60 هرتز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH