پخش‌کننده جدید سونی مدل BDP-S590

Sony BDP-S590

S590 یکی از جدیدترین پخش‌کننده‌های سونی است که به نسبت همتاهایش از طراحی جالبی به شکل یک ذوزنقه بهره می‌برد؛ لبه‌های گرد شده به سمت پایین. این پلیر قابلیت 3D دارد، از این رو می‌تواند دیسک‌های بلو-ری (Blu-Ray) و همچنین سه‌بعدی را اجرا نماید. S590 به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای پخش (Stream) آنلاین همچون Netflix، Hulu Plus، Amazon Instant، Pandora و Vudu مجهز شده است. بر روی ریموت کنترل نیز یک کلید اختصاصی برای NetFlix در نظر گرفته شده است. یکی از نکات قابل توجه در مورد این پخش‌کننده قابلیت اجرای فایل‌های MKV و DivX توسط آن است. امکان تبدیل دوبعدی به سه‌بعدی نیز در این دستگاه گنجانده شده و همچنین مرورگر وب نیز روی آن دیده می‌شود. از لحاظ پورت‌ها S590 به یک HDMI ،Composite، یک خروجی صوتی دیجیتال نوری و یک Coaxial، خروجی 2 کاناله صوتی آنالوگ، جک کابل اترنت (LAN) و دو یواس‌بی یکی در پشت و دیگری در جلو دستگاه مجهز شده و همچنین DLNA نیز دارد. امکان اجرا کردن اغلب فایل‌های صوتی و تصویری از روی حافظه‌های USB از طریق دو درگاه موجود روی دستگاه وجود دارد. سونی طبق معمول از رابط کاربری XMBاش استفاده کرده که در آن آیکون‌های اصلی به صورت افقی چیده شده‌اند.

ویژگی چشمگیر این محصول: در نگاه اول به S590 بدنه براق طرح‌دار در بالا و لبه‌های قوس‌دار به سمت پایین دستگاه جلب نظر می‌کند.

[box type=”info”]مشخصات فنی: ابعاد: 199×42×430 میلی‌متر، وزن: 1.5 کیلوگرم، شبکه بی‌سیم: Wi-Fi و DLNA، دیسک‌های قابل پخش: BD-R, DVD-R, CD-R، سه‌بعدی[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH