سامسونگ از گلکسی بوک S با تراشه Lakefield اینتل و قابلیت اتصال LTE رونمایی کرد

در ماه آگوست سال گذشته کمپانی سامسونگ از محصول جدید خود با نام گلکسی بوک S رونمایی کرد. این گجت در واقع یک لپ‌تاپ ویندوزی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8cx بود. اکنون شاهد معرفی ورژن جدیدی از این لپ‌تاپ با تراشه Lakefield اینتل و تراشه گرافیکی Intel UHD هستیم. تراشه فوق بر مقوله بهره‌وری انرژی تمرکز داشته و در کالبد یک اولترابوک با طراحی بدون فن به‌کار گرفته شده است.

در قسمت جلویی دستگاه شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر لمسی 13.3 اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ‌دی و یک دوربین 1 مگاپیکسلی در حاشیه فوقانی آن هستیم. وزن دستگاه معادل 950 گرم بوده و حداکثر ضخامت آن نیز برابر با 11.8 میلی‌متر است. همچنین این لپ‌تاپ مجهز به اسپیکرهای استریو چهارگانه طراحی شده توسط کمپانی AKG بوده و از اسکنر اثرانگشت یکپارچه برخوردار است.

تراشه Core i5-L16G7 با معماری Lakefield اینتل به‌همراه 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 یا 512 گیگابایت حافظه‌داخلی eUFS سایر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی بوک S را تشکیل می‌دهند. درگاه‌های ورودی و خروجی دستگاه نیز شامل 2 پورت USB-C، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و میکروفون و یک درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است. ظرفیت باتری لپ‌تاپ معادل 42 وات‌ساعت بوده و انرژی موردنیاز جهت پخش ویدیو طی مدت 17 ساعت را تامین خواهد کرد.

تصاویر گلکسی بوک S

همچنین گلکسی بوک S با قابلیت اتصال وای‌فای 6 و LTE و سیستم‌عامل ویندوز 10 هوم یا پرو روانه بازار می‌شود. این گجت در مدل‌های رنگی طلایی و خاکستری قابل خریداری بوده و با قیمت‌گذاری پایه 999 پوندی عرضه می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فروش گلکسی بوک S از روز 12 ژوئن در کشور بریتانیا آغاز می‌شود. در خصوص عرضه جهانی این محصول هنوز هیچ خبری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH