پایان همکاری وان پلاس مک لارن

همکاری وان پلاس و مک لارن برای تولید نسخه‌های لوکس تلفن‌های این شرکت پایان یافت

مک لارن به صورت رسمی اعلام کرد که همکاری خود با شرکت وان پلاس را برای تولید نسخه‌های لوکس تلفن‌های این شرکت خاتمه می‌دهد. همکاری این دو شرکت از سال 2018 و با تولید نسخه مک لارن تلفن‌های پرچمدار وان پلاس آغاز شده بود.

پایان همکاری وان پلاس مک لارن
نسخه مک لارن وان پلاس 6T

آخرین مورد از همکاری این دو برند به یک کانسپت از تلفن دارای دوربین پنهان شونده مربوط می‌شد. این کانسپت با طراحی مک لارن و رنگ Papaya Orange معرفی شده بود. قبل از آن نیز نسخه مک لارن وان پلاس 7T Pro به صورت اختصاصی برای اپراتور T-Mobile آمریکا به مرحله تولید و عرضه رسیده بود. وان پلاس 6T نیز یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های این شرکت بود مک لارن وظیفه لوکس‌سازی آن را بر عهده داشت. این تلفن پس از این که وان پلاس همکاری خود با برند Dash Charge را لغو کرد، از فناوری شارژ موسوم به Warp Charge 30 بهره‌مند شد.

پایان همکاری وان پلاس مک لارن
نسخه مک لارن وان پلاس 7T

سخنگوی مک لارن درباره پایان همکاری برند خود با این شرکت چینی گفت: “همکاری ما با وان پلاس که اخیرا به پایان راه خود رسیده است، یک همکاری بسیار موفق بین یک برند سمبلیک و یک برند نوآورانه بود. وان پلاس از سال 2018 به عنوان یک شریک تجاری با ارزش برای ما شناخته شده است. ما برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم که در آینده نیز آن‌ها را ملاقات کنیم.”

پایان همکاری وان پلاس مک لارن
کانسپت وان نسخه مک لارن

با توجه به پایان همکاری وان پلاس و مک لارن می‌توان نتیجه گرفت که دیگر خبری از نسخه مک لارن تلفن‌های وان پلاس 8 یا 8T وجود نخواهد داشت. در حال حاضر، می‌توانید از کیس‌های محافظ OnePlus x Andre Limited Edition استفاده کنید. البته، احتمال می‌رود که نسخه مخصوص دو فیلم جنگ ستارگان و انتقام جویان تلفن‌های جدید این شرکت معرفی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH