نوکیا 2V Tella

اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه نوکیا 2V Tella در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

اسمارت‌فون اقتصادی شرکت HMD با نام نوکیا 2V Tella در بانک اطلاعاتی گیک‌بنچ رویت شد. این شرکت در تابستان سال 2019 تلفن جدیدی را با نام 2V معرفی کرد. این تلفن پس از تغییر برند با نام نوکیا 2.1 برای اپراتور Verizon طراحی شد و از نسخه Go اندروید پای به همراه یک گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کرد. اکنون به نظر می‌رسد که HMD جانشین این تلفن را با نام نوکیا 2V Tella معرفی خواهد کرد.

نوکیا 2V Tella

براساس اطلاعات درج شده در گیک‌بنچ، نرم‌افزار تلفن اقتصادی نوکیا توسط سیستم‌عامل اندروید 10 اجرا می‌شود و تراشه MT6761 شرکت مدیاتک که همان چیپست Helio A22 است، مسئولیت پردازش اطلاعات را برعهده دارد. یک حافظه رم با ظرفیت 2 گیگابایت این تراشه را همراهی می‌کند. با توجه به ظرفیت حافظه رم این احتمال مطرح می‌شود که نوکیا 2V Tella به جای استفاده از اندروید Go از نسخه اصلی آن استفاده کند.

تلفن مقرون‌به‌صرفه فنلاندی‌ها در تست تک هسته‌ای گیک‌بنچ 829 امتیاز و در تست چند هسته‌ای 2422 امتیاز کسب کرده است که تقریبا معادل امتیاز کسب شده توسط تلفن شیائومی ردمی 6A است که از همین تراشه بهره می‌گیرد. ردمی 6A حدود یک سال و نیم پیش به بازار عرضه شده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH