قابلیت‌های جدید مچ‌بند هوشمند شیائومی می بند 5 فاش شد

مچ‌بند هوشمند شیائومی می بند 5 قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا برخی از قابلیت‌های جدید این دستگاه فاش شده است. می بند 5 هم مثل مدل قبلی خود یعنی می بند 4 از اتصال NFC برای پرداخت‌های موبایلی مسترکارت و حمل‌ونقل عمومی پشتیبانی خواهد کرد.

این مچ‌بند همچنین دارای قابلیت‌های مدیریت استرس و تنفس خواهد بود. این قابلیت‌ها احتمالا توسط سنسور جدید SpO2 محقق خواهند شد که به شما کمک خواهند کرد تا با سنجش میزان استرس خود و انجام فعالیت‌های تنفسی به آرامش دست یابید. ضمنا یک حالت مزاحم نشوید (Do Not Disturb) هم وجود خواهد داشت که آلارم‌ها را برای مدت‌زمان محدودی (برای مثال، ۳۰، ۶۰ یا ۱۲۰ دقیقه) خاموش خواهد کرد.

صفحه‌نمایش می بند 5 در مقایسه با نمایشگر ۰.۹۵ اینچی مدل قبلی، یک پنل بزرگتر ۱.۲ اینچی خواهد بود. نکته جالب اینکه، این دستبند به‌طور پیش‌فرض واچ‌فیس‌ Avengers را روی خود خواهد داشت.

همچنین برای اولین بار مچ‌بند هوشمند شیائومی از یک دستیار دیجیتالی غیرچینی پشتیبانی خواهد کرد که شیائومی، الکسا را برای این منظور انتخاب کرده است.

شیائومی تائید کرده است که می بند 5 در تاریخ 11 ژوئن معرفی خواهد شد و دارای یک ریموت کنترل دوربین و پنج حالت تمرین جدید خواهد بود. انتظار می‌رود که فروش‌های آن نیز از تاریخ 18 ژوئن (حداقل در چین) آغاز شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH