سامسونگ موبایل دوباره به ایران باز می‌گردد!

samsung_logo_genericdevice4-580-75

نزدیک به یک سال از زمان کمرنگ شدن سامسونگ، به خصوص در بخش مهمی چون موبایل در کشور ما می‌گذرد. در طول این مدت، از تبلیغات این برند به طور محسوسی کاسته شد به نحوی که در آستانه محو شدگی قرار گرفت! دلایل متعددی برای این امر اعلام شد که برخی به تحریم‌ها و بعضی به ناهماهنگی‌هایی در عرصه فروش محصولات توسط دفتر مرکزی اشاره داشت. ضمن اینکه همکاری‌ها و تعاملات دفتر مرکزی سامسونگ با رسانه‌ها نیز تا حد چشمگیری کاهش یافته بود.

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ موبایل دوباره در حال بازگشت به عرصه بازار کشور ما است! بیلبوردهایی با مضمون جشنواره کهکشانی‌ها که نشان از فروش ویژه سری گلکسی این کمپانی در روزهای عید داشت و حال تابلوهای بزرگ برای معرفی گلکسی S5 که همگام با تبلیغات این کمپانی در کشورهای مختلف صورت پذیرفته است، نشان از عزم جزم این کمپانی کره‌ای بر حضور پر رنگ و دوباره در بازار کشورمان دارد.

حال و با این شرایط، آیا می‌توان به باز شدن مارکت‌هایی چون سامسونگ اپس برای ایرانیان که چند روز پیش انجام شد و البته هنوز مشکلاتی دارد، خوش‌بین بود؟ آیا محصولات این کمپانی همچون گذشته خیلی سریع و با گارانتی اصلی وارد بازار کشورمان خواهد شد؟!

به نظر می‌رسد که سامسونگ جدی است!

10 در مورد “سامسونگ موبایل دوباره به ایران باز می‌گردد!”

  1. به نظر میاد این جشنواره کهکشانی ها دروغ محض باشه، متاسفانه در شهر مشهد در پرتیرا‍ژترین روزنامه یعنی روزنامه خراسان چندین آگهی بنام این جشنواره چاپ می شه و معلوم نیست که متولی اون کی هست.
    متاسفانه ایران با این قوانینش به بهشت کلاهبرداران تبدیل شده

  2. این جشنواره کهکشانی ها که همه جا بروشور پخش می کنه و وعده وعید میده معلوم نیست چرا تو اینترنت هیچ خبری ازش درج نشده و اصلا مشخص نیست متولی این جشنواره وجود خارجی داره که احتمالا نه . و فقط یه کلاهبرداری بزرک و توهین به شعور و اعتماد مشتری هاست. یعنی چه که از جشنواره با جوایز بزرک صحبت کنیم و تنها آدرس این تشکیلات فقط یه شماره اس ام اس باشه و معلوم نباشه کدوم شرکتی طرف حساب این همه مشتری هست و قراره که گوشی ها رو گارانتی کنه حالا بماند که جایزه هم میخواد بده !!!!!

  3. به نظر شما شرکتی که هر وقت بخواد میاد تو ایران دفتر ودستک راه میندازه و هر وقت هم که بخواد جمع میکنه میره و دست مردم رو میزاره زیر سنگ !!! قابل اعتماده ؟؟

  4. سامسونگ اپس که باز بود شما منتظر هستید باز بشه.البته 100رحمت به بسته بودنش حالا که بازه سرعتش کمه و بیشتر وقت ها ارور میده

  5. رضا جلیلیان

    والا من که ی ژیائومی mi3 خریدم از سامسونگ خیلی سرتره به لحاظ بنچمارک ولی تو ایران زیاد ازش صحبتی نمیشه درسته چینیه ولی درجه یکه

  6. به هرحال که ما هیچوقت فریب تبلیغات دروغینشو نخوردیمو نخواهیم خورد. بیچاره فریب خوردگانی که با خرید محصولات سامسونگ خودشونو تو چاه میندازن.

    1. خواهشا به انتخاب دیگران احترام بذارین.اگه سامسونگ برند محبوب شما نیست میلیون ها نفر این برند رو دوست دارن و به دنبال محصولاتش هستند و فقط به این برند اعتماد دارن.پس لطفا از ذکر چنین الفاظی خودداری کنین.در ضمن خرید محصولات سامسونگ مثل همه ی برند ها چه سونی چه اچ تی سی چه اپل چه نوکیا.خوبیها و بدیهای خودشو داره.پس بیچاره افرادی که در عصر ارتباطات هنوز تفکر کودکانه دارن و سعی در ترول کردن دارن.خواهشی که دارم اینه که نظر های بی ربط رو از روی سایت بردارین.

  7. سامسونگ اپس العان چهار روزه که باز شده بقالی سر کوچه ما هم دیگه با خبر شده شما هنوز نمیدونی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH