دو مدل از تلفن‌های جدید آنر در وب‌سایت TENNA رویت شدند؛ احتمال معرفی مدل‌های بیشتر

برند آنر با معرفی حدود 20 تلفن از ابتدای سال جاری میلادی در میان قدرتمندترین برندهایی که تلفن‌های جدید خود را رونمایی می‌کنند، قرار گرفته است. این برند چینی به عنوان زیرمجموعه هواوی تلفن‌های مختلفی را با عناوین مختلف در بازارهای جهانی و محلی به فروش رسانده و با استفاده از ترفندها، تغییر نام و نسخه‌های مختلف برای مناطق مختلف به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد که آنر قصد دارد به زودی از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی کند. این تلفن با شماره مدل MXW-AN00 در وب‌سایت TENNA رویت شده است که برخی آن را آنر 30 لایت (Honor 30 Lite) می‌دانند.

البته، ما قبلا هم می‌دانستیم که آنر از تلفنی با این نام پرده‌برداری خواهد کرد. با این حال، مدتی قبل نیز یک تلفن از برند آنر با شماره مدل AQM-AL10 در همان وب‌سایت مشاهده شده بود. تصاویر تاییدیه جدید و قبلی نشان می‌دهند که طراحی این دو تلفن شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و ما تصور می‌کردیم که این دستگاه همان اسمارت‌فونی باشد که قبلا هم با آن آشنا شده‌ایم.

مشخصات دو مدل MXW-AN00 و AQM-AL10 نیز فاش شده است که در میان آن‌ها می‌توان به تراشه Dimensity 800 با قابلیت اتصال به شبکه 5G، نمایشگر 6.5 اینچ 90 هرتز فول اچ‌دی پلاس، باتری 4000 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22 وات و دوربین سه‌گانه با سنسور‌های 48، 8 و 2 مگاپیکسل اشاره کرد.

با توجه به مشخصات فنی و طراحی ظاهری یکسان نمی‌توان گفت که این دو مدل با یکدیگر چه ارتباطی دارند. اما به یاد داشته باشید که مشاهده این موارد برای محصولات برندهایی مثل هواوی و آنر جای تعجبی ندارد. چرا که این دو برند تلفن‌های یکدیگر را با نام‌های مختلف در بازارهای مختلف به فروش می‌رسانند. با یک جستجوی سریع می‌توان احتمال داد این دو محصول با تلفن‌های هواوی Enjoy Z 5G ،Enjoy 20 Pro و آنر 20 Youth نسبتی خواهند داشت.

یکی دیگر از تلفن‌های برند آنر نیز در وب‌سایت TENAA قرار گرفته است. این تلفن با شماره مدل ASK-AL20 شناخته می‌شود که با توجه به مشخصات فنی آن یک محصول پایین‌رده به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند دارای یک پنل 6.39 اینچی IPS است. این پنل با رزولوشن معادل 720p و نسبت ابعاد 19.9:9 در بدنه تلفن قرار می‌گیرد.

یک تراشه هشت هسته‌ای ناشناس با فرکانس 2 گیگاهرتز و قابلیت اتصال دو سیم‌کارت به شبکه 4G اطلاعات کاربران را پردازش خواهد کرد. نسخه‌ای از این تلفن دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و نسخه دیگری از آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به بازار عرضه می‌شود.

انرژی سخت‌افزار تلفن توسط یک باتری 3900 میلی‌آمپر تامین می‌شود. دوربین سه‌گانه تلفن جدید آنر سه لنز 48، 8 و 2 مگاپیکسل را شامل می‌شود. این هندست در ابعاد 159.81 در 76.13 در 8.13 میلی‌متر تولید شده است و وزن آن به 176 گرم می‌رسد.

این هندست در رنگ‌های آبی (Aurora Blue)، قرمز (Charm Red)، مشکی (Magic Night Black) و سفید (Iceland White) به دست مشتریان می‌رسد. در کمال خونسردی باید بگوییم که مشخصات فنی و طراحی ظاهری این تلفن شباهت زیادی به مدل آنر 9C دارد و ما با مشاهده این موضوع تعجب نکردیم.

یکی از افشاگران معروف و معتبر در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که آنر مدل V40 را برای معرفی در نیمه دوم سال 2020 آماده می‌کند. هم‌چنین، اولین مدل‌ از خانواده جدید آنر I و C نیز در کنار این تلفن رونمایی خواهند شد.

تلفن جدید آنر

در حال حاضر، اطلاعات بیان شده در این مطلب به عنوان تنها اطلاعاتی هستند که ما درباره تلفن‌های جدید آنر در اختیار داریم. اما با توجه به نشت‌های فراوان می‌توان امیدوار بود که طی روزها و هفته‌های آتی اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره هندست‌های برند چینی آنر منتشر شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH