اولین رندرهای CAD گوگل پیکسل 5 فاش شد

رندرهای CAD گوشی گوگل پیکسل 5 فاش شده‌اند و ما حالا می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به طراحی این هندست بیندازیم.

پیکسل 5 از قسمت پشت بسیار شبیه به پیکسل 4 با یک سیستم دوربین دوگانه به نظر می‌رسد، اما پیکسل 5 برخلاف پیکسل 4 دارای یک حسگر اثر انگشت خازنی نیز است.

در جلوی پیکسل 5 یک دوربین سلفی وجود دارد که در داخل هول پانچ قرار گرفته است. براساس اطلاعات CAD، این گوشی ابعادی برابر ۱۴۴.۶x۷۰.۴x۸ میلی‌متر خواهد داشت که کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر از پیکسل 4 است.

ما در ماه فوریه امسال برای اولین بار شاهد رندرهای پیکسل 5 XL بودیم که یک سیستم دوربین سه‌گانه را در پشت آن نشان می‌داد. اگر ثابت شود که رندرهای پیکسل 5 درست بوده‌اند، ما احتمالا در حال مشاهده سیستم دوربین متفاوت برای مدل‌های مختلف پیکسل 5 هستیم که این موضوع قبلا سابقه نداشته است. گوگل هنوز گوشی میان‌رده پیکسل 4a را معرفی نکرده و آن را از ماه مه امسال به تعویق انداخته است. انتظار می رود که این هندست همین روزها رونمایی شود، اما پیکسل 5 احتمالا در ماه اکتبر یا حتی نوامبر معرفی خواهد شد. با این‌حال، برخی منابع به معرفی پیکسل 4a در ماه اکتبر اشاره کرده‌اند، که این موضوع می‌تواند رویداد معرفی پیکسل 5 را حتی بیشتر به عقب بیندازد.

ما در حال‌حاضر اطلاعات کمی درباره پیکسل 5 داریم. براساس شایعات، این گوشی به جای چیپست اسنپ‌دراگون پرچمدار 865 از اسنپ‌دراگون 765 استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH