هواوی میت‌پد تی 10

مشخصات فنی تبلت‌های اقتصادی هواوی میت‌پد تی 10 و تی 10 اس فاش شد

به تازگی، یک نشت اطلاعاتی مشخصات فنی دو عدد از تبلت‌های اقتصادی هواوی را فاش کرده است. در این گزارش غیررسمی، مشخصات دو تبلت میت‌پد تی 10 (MatePad T10) و میت‌پد تی 10 اس (MatePad T10s) در اختیار ما قرار گرفته است. هردو محصول جدید هواوی از تراشه های‌سیلیکون Kirin 710A بهره می‌گیرند.

این اطلاعات توسط <<رولند کواندت>>، افشاگر معروف حوزه محصولات دیجیتال در توییتر منتشر شده‌اند. بر این اساس، مدل میت‌پد تی 10 به عنوان کوچکترین عضو از خانواده این تبلت‌ها با نمایشگر 9.7 اینچی معرفی خواهد شد. رزولوشن صفحه‌نمایش آن نیز معادل 1280 در 800 پیکسل بوده که تراکم پیکسل‌ها در اینچ 156ppi است.

یک تراشه هشت‌ هسته‌ای با نام Kirin 710A نیز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد که سیستم‌عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری سفارشی EMUI 10.1 در پوسته اجرا می‌شود. فروشگاه نرم‌افزاری اپ گالری هواوی نیز در این تبلت وجود دارد. به نظر می‌رسد که میت‌پد تی 10 با دو پیکربندی مختلف حافظه داخلی (16 گیگابایت و 32 گیگابایت) و یک پیکربندی حافظه رم (2 گیگابایت) به بازار عرضه می‌شود. البته، ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی نیز تا 512 گیگابایت قابل افزایش است که این امر به وسیله کارت microSD انجام می‌شود.

انرژی سخت‌افزار تبلت اقتصادی چینی‌ها توسط یک باتری 5100 میلی‌آمپر تامین می‌شود. این تبلت در بخش سنسورها، اتصالات و پورت‌ها از استانداردهای رایج امروزی پشتیبانی می‌کند. در بخش تصویربرداری نیز یک سنسور اصلی 5 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسل در جلوی تبلت تعبیه شده است.

از طرفی دیگر، مدل میت‌پد تی 10 اس از یک صفحه‌نمایش بزرگتر با اندازه 10.1 اینچ بهره می‌گیرد که رزولوشن آن معادل 1920 در 1200 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن در هر اینچ 220ppi است. این تبلت در بخش دوربین، باتری، سیستم‌عامل و اتصالات از همان مشخصات مدل تی 10 استفاده می‌کند. یکی دیگر از اصلی‌ترین تفاوت‌های تی 10 اس با مدل معمولی در بخش حافظه نمایان می‌شود. محصول جدید هواوی در دو مدل با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت و حافظه رم 2 و 3 گیگابایت معرفی خواهد شد.

متاسفانه، هیچ جزییاتی درباره قیمت‌گذاری و زمان دقیق معرفی این دستگاه‌ها منتشر نشده است و ما باید تا زمان معرفی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH