اسمارت‌فون نوکیا 2.4 با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه روانه بازار خواهد شد

سال گذشته کمپانی HMD Global چندین اسمارت‌فون اندرویدی را به بازار عرضه کرد. این محصولات کلیه بازه‌های قیمتی را تحت پوشش قرار دادند و اکنون بسیاری از آن‌ها در بازار آمریکا قابل دسترس هستند. با این‌حال از آنجا که HMD با هیچ شرکت مخابراتی همکاری نمی‌کند؛ لذا هندست‌های این برند صرفا از طریق خرده فروشی‌های سراسر کشور قابل دسترس هستند.

اسمارت‌فون نوکیا 2.3

خبر خوش اینکه کمپانی فنلاندی عرضه تعداد بیش‌تری اسمارت‌فون اندرویدی از جمله گوشی 5G نوکیا 8.3 را در دستور کار دارد؛ اما اکنون پیرامون یک گوشی مقرون‌به‌صرفه از برند نوکیا صحبت می‌کنیم. بر اساس گمانه‌زنی‌ها این محصول طی سال 2020 در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. با توجه به پیش‌بینی‌های مطرح شده اسمارت‌فون نوکیا 2.4 ظرف چند ماه آینده معرفی خواهد شد؛ اما بر اساس فهرست مشخصات لو رفته به‌نظر می‌رسد که گجت مذکور جانشینی ارزشمند برای نوکیا 2.3 به‌شمار خواهد رفت. بر اساس اظهارات وبسایت NokiaPowerUser گوشی معرفی نشده نوکیا 2.4 در عوض به‌کارگیری پردازنده 4 هسته‌ای مشابه با هندست نسل قبلی خود از یک پردازنده 8 هسته‌ای با توان پردازشی بسیار بالاتر بهره خواهد برد.

به‌کارگیری پردازنده 8 هسته‌ای در چنین دستگاه ارزان‌قیمتی حقیتا امری نامتعارف است. با این‌حال تراشه مذکور توسط کمپانی مدیاتک تولید خواهد شد. بر اساس اطلاعات بنچمارک تراشه هلیو P22 مورد استفاده در نوکیا 2.4 در مقایسه با پردازنده 4 هسته‌ای نوکیا 2.3 حدودا 2 برابر سریع‌تر است. همچنین نوکیا 2.4 مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم بوده و با سیستم‌عامل اندروید 10 به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر صرفا بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که نوکیا 2.4 چه زمانی به بازار عرضه شده و قیمت‌گذاری آن به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH