اسمارت‌فون گیمینگ لنوو Legion از فناوری شارژ سریع 90 وات استفاده خواهد کرد

اسمارت‌فون گیمینگ لنوو Legion تا دو روز دیگر معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این تلفن رکورد سرعت شارژ باتری 65 وات شرکت اوپو را شکسته و به 90 وات می‌رسد. فناوری شارژ سریع لنوو Legion از سیستم موسوم به Twin Turbo (توربو دوقلو) استفاده می‌کند.

لنوو Legion

لنوو ادعا می‌کند که ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپری اسمارت‌فون گیمینگ خود در مدت 30 دقیقه از صفر به صد می‌رسد. باتری این تلفن نیز همانند سایر تلفن‌های مجهز به فناوری شارژ سریع به دو سلول تقسیم شده است تا سرعت شارژ دو برابر شود.

شرکت چینی لنوو شانزده تست امنیتی به منظور اطمینان از انرژی باقی مانده در باتری و عدم آسیب به آن را برروی تلفن خود انجام داده است. این گوشی به دلیل عدم مزاحمت کابل شارژ در هنگام استفاده کاربر از تلفن به دو پورت USB-C مجهز شده است. در نتیجه، کاربران می‌توانند بدون در نظر داشتن این که تلفن را عمودی یا افقی در دست خود بگیرند، گوشی را شارژ کنند. لنوو Legion برای استفاده در حالت افقی بهینه شده است، بنابراین، بحث‌هایی درباره بخش پایینی دستگاه وجود دارد.

براساس گزارش‌های قبلی، اسمارت‌فون گیمینگ لنوو از نمایشگر 144 هرتز استفاده می‌کند. این تلفن دارای قدرتمندترین بلندگو در میان تمامی تلفن‌های هوشمند خواهد بود. دو موتور لرزشی و یک دوربین سلفی پاپ‌آپ درون بدنه آن قرار گرفته است. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس نیز به منظور امور پردازش و اجرای بازی‌های سنگین برای این تلفن در نظر گرفته شده است. جزییات بیشتر درباره قیمت و زمان عرضه رسمی هندست جدید لنوو در روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH