سامسونگ گلکسی نوت 20

رندرها و مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 20 فاش شد

اخیرا مشخصات و رندرهای اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا فاش شده بود و حالا این اتفاق برای گلکسی نوت 20 افتاده است. همانطور که در رندرهای جدید دیده می‌شود این گوشی یک نمایشگر مسطح خواهد داشت.

نوت 20 در دو نسخه 4G و 5G معرفی خواهد شد که نسخه اول کمی ارزان‌تر خواهد بود. این گوشی همچنین از یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره خواهد برد و دارای فریم فلزی و پنل پشت پلاستیکی خواهد بود.

این مشخصات بدین معنی است که مدل استاندار نوت 20 ممکن است نسبت به مدل اولترا بسیار اقتصادی‌تر باشد. با این‌حال، ما همچنان شاهد یک حسگر اثرانگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر آن (همانند سری گلکسی S20) خواهیم بود.

نوت 20 در اروپا از چیپست اگزینوس 990 سامسونگ استفاده خواهد کرد و دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه غیرقابل افزایش خواهد بود. البته هیچ جک هدفونی روی گوشی وجود نخواهد داشت.

در پشت هندست شاهد سه دوربین خواهیم بود که عبارتند از یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 و سایز پیکسلی ۱.۸ میکرومتر و قابلیت اتوفوکوس پیکسل دوگانه (dual-pixel)، یک سنسور اولتراواید با گشودگی f/2.2 و سایز پیکسلی ۱.۴ میکرومتر و یک دوربین زوم ۶۴ مگاپیکسلی f/2.0 با بزرگنمایی ۳ برابر و اندازه پیکسلی ۱ میکرومتر. نوت 20 امکان زوم هیبریدی ۳۰ برابر و ضبط ویدیوهای 8K هم خواهند داشت. در داخل هول پانچ مرکزی جلو دستگاه نیز شاهد یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی f/2.2 با اندازه پیکسلی ۱.۲۲ میکرومتر و قابلیت اتوفوکوس پیکسل دوگانه خواهیم بود.

گلکسی نوت 20 از استاندارد IP68 پشتیبانی خواهد کرد و به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب دوام خواهد آورد. این گوشی همچنین از سیم‌کارت دوگانه و eSIM پشتیبانی خواهد کرد و انرژی خود را از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت. این باتری با استفاده از آداپتوری که در جعبه گوشی وجود خواهد داشت در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ خواهد شد. ضمن اینکه امکان شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس آن نیز وجود خواهد داشت.

قلم S Pen گلکسی نوت 20 دارای تاخیر 26 میلی‌ثانیه خواهد بود که کمی بیشتر از تاخیر استایلوس نوت 20 اولترا است. همچنین انتظار می‌رود که در تبلیغ این گوشی، همانند مدل اولترا، روی گیمینگ ابری تمرکز شود، چراکه این هندست‌ها قرار است برای کار با سرویس‌های Project xCloud و Xbox Game Pass مایکروسافت بهینه‌سازی شوند. سامسونگ و مایکروسافت همچنین در زمینه اپلیکیشن‌های آفیس و داک بی‌سیم DeX همکاری خواهند کرد.

گلکسی نوت 20 سیستم‌عامل اندروید 10 را درکنار رابط کاربری One UI 2.x اجرا خواهد کرد. مدل 5G آن به احتمال زیاد در رویداد آنلاین 5 آگوست سامسونگ ابتدا معرفی خواهد شد و در اروپا در سه رنگ برنزی، خاکستری و سبز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. البته در حال‌حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH