سامسونگ گلکسی نوت 20

اولین تصویر از نسخه سبز رنگ اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 فاش شد

در روز گذشته، یک نشت اطلاعاتی بزرگ مشخصات فنی و طراحی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 را فاش کرد. هم‌چنین، دیروز متوجه شدیم که عضو پایه خانواده سری نوت 20 در رنگ‌های موسوم به Mystic Bronze و Mystic Gray معرفی خواهد شد. این اطلاعات توسط Evan Blass، افشاگر معتبر و معروف دستگاه‌های دیجیتال منتشر شده است. امروز هم اولین تصویر از پرچمدار جدید سامسونگ با رنگ Mystic Green منتشر شد که می‌توانید آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

سامسونگ گلکسی نوت 20

براساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شدند، نسخه اروپا اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 از تراشه اگزینوس 990 استفاده خواهد کرد. نرم‌افزار این هندست توسط سیستم‌عامل اندروید 10 اجرا می‌شود. به علاوه، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌ساز داخلی نیز تراشه اگزینوس سامسونگ را همراهی می‌کنند.

مدل پایه خانواده گلکسی نوت 20 برخلاف مدل الترا به یک صفحه‌نمایش تخت آمولد با اندازه 6.7 اینچ مجهز شده است. رزولوشن پنل نوت 20 هم از +WQHD به +FullHD کاهش یافته است تا تفاوت‌های میان مدل معمولی و الترا بیشتر شوند. نرخ رفرش نمایشگر مدل معمولی معادل 60 هرتز بوده که این نرخ در مدل الترا معادل 120 هرتز است.

تلفن گلکسی نوت 20 برای ثبت تصاویر سلفی از یک سنسور 10 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. مدل نوت 20 الترا نیز به همین سنسور مجهز شده است. اما در بخش دوربین اصلی تفاوت‌هایی وجود دارد؛ عضو پایه خانواده پرچمدار نوت برای ثبت تصاویر از یک لنز اصلی 12 مگاپیکسل، یک لنز التراواید 12 مگاپیکسل و یک سنسور تله‌فوتو 64 مگاپیکسل کمک می‌گیرد. سنسور تله‌فوتو مجموعه دوربین سه‌گانه از زوم اپتیکال 3 برابری و زوم فضایی 30 برابری پشتیبانی می‌کند.

این گوشی همانند سایر تلفن‌های سری نوت همراه با قلم هوشمند S Pen سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد، اما زمان تاخیر لمسی قلم در این مدل 26 میلی‌ثانیه است که این زمان در مدل الترا به 9 میلی‌ثانیه کاهش می‌یابد.

در بخش تامین انرژی نوت 20 یک باتری 4300 میلی‌آمپر ایفای نقش می‌کند که ظرفیت آن نسبت به باتری مدل الترا 200 میلی‌آمپر کمتر است. شما می‌توانید مشخصات کامل اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 الترا را در این لینک مشاهده کنید.

انتظار می‌رود که سامسونگ در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) و در جریان رویداد Unpacked از دو عضو خانواده پرچمدار گلکسی نوت 20 رونمایی کند. به طور حتم، تا آن زمان اطلاعات و اخبار بیشتری درباره هندست‌های جدید سامسونگ منتشر خواهد شد که ما آن‌ها را در اختیار شما مخاطبان قرار می‌دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH