اپلیکیشن Plugin گلکسی واچ 3 از وجود قابلیت تشخیص سقوط حکایت دارد

اعضای انجمن XDA Developers طی رویکردی معمول به بررسی دقیق اپلیکیشن Galaxy Watch 3 Plugin پرداخته و متوجه وجود برخی امکانات جالب در این ساعت شدند. این امکانات با قابلیت‌های سخت‌افزاری، طراحی یا حاشیه فیزیکی چرخان ساعت هیچ‌گونه ارتباطی ندارند. ژست‌های حرکتی دست یکی از قابلیت‌های جالب دستگاه به‌شمار می‌روند.

بر اساس محتوای سورس‌کد برنامه گلکسی واچ 3 از ژست‌های حرکتی دست برای پاسخگویی یا رد تماس دریافتی بهره خواهد برد. به‌عنوان مثال کاربران برای پاسخ دادن به تماس دریافتی می‌توانند دست خود را مشت کرده و سپس آن‌را باز کنند. از آنجا که ساعت به یک میکروفون و بلندگو مجهز شده است؛ لذا کاربران می‌توانند به تماس‌های دریافتی روی ساعت مستقیما پاسخ دهند. از سوی دیگر تکان دادن دست موجب رد تماس دریافتی خواهد شد. این مشخصه حین اجرای فعالیت یا هنگامی‌که دستان کاربر درگیر انجام کارهای مختلف است؛ مفید واقع می‌شود.

همچنین یکی از خطوط کد برنامه به قابلیت تشخیص سقوط در ساعت اشاره دارد. کارکرد این مشخصه بسیار ساده است. در صورت تشخیص سقوط توسط ساعت این دستگاه برای مدت 1 دقیقه شروع به زنگ زدن نموده و در صورت عدم واکنش کاربر طی این دوره زمانی ساعت با مرکز فوریت‌های پزشکی SOS یا شماره تلفن‌های ذخیره شده در فهرست مخاطبان اورژانسی کاربر تماس خواهد گرفت.

واچ‌ فیس‌های پیش‌فرض

همچنین طی رویدادی مثبت، کارشناسان موفق به یافتن واچ فیس‌های پیش‌فرض برای گلکسی واچ 3 شدند. اکثر این واچ فیس‌ها برای کاربران آشنا هستند؛ اما در میان آن‌ها چندین نمونه جدید نیز به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH