گوگل خبر عرضه اسمارت‌فون پیکسل 4a در روز 3 آگوست را تائید کرد

بر اساس شایعات اولیه قرار بود اسمارت‌فون پیکسل 4a ضمن برگزاری کنفرانس گوگل I/O در ماه مه به‌طور رسمی معرفی شود. با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا چنین سناریویی عملی نشد. با این‌حال اکنون به‌نظر میرسد که این هندست در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

بر اساس شایعه جدیدی که چند روز پیش منتشر شد؛ اسمارت‌فون آینده گوگل مطابق با پیش‌بینی‌های قبلی در روز 3 آگوست معرفی می‌شود. اکنون گوگل نیز با پیچیده‌ترین شکل ممکن این خبر را تائید نموده است. کاربران در صورت مراجعه به صفحه ویژه جدیدا راه‌اندازی شده در وبسایت گوگل استور با یک معمای مبتنی بر “لورم ایپسوم” (طرح‌نما) مواجه خواهند شد. این الگو یک توصیف‌کننده معروف از بستر صفحات وب محسوب می‌شود. در صورت حل معما تاریخ 3 آگوست به‌همراه یک برچسب تحت‌عنوان “The Google Just What You’ve Been Waiting For Phone” نمایان خواهد شد. بدیهی است که معنای این برچسب همانند کل پروژه پیچیده به‌نظر می‌رسد.

متن لورم ایپسوم حاوی برخی کاراکترهای جعلی لاتین است که ظاهرا پیرامون دوربین و شارژدهی طولانی باتری (longlastingis batterum) توضیحاتی ارائه می‌دهد. موضوعی که یقینا به منزله یک سورپرایز بزرگ برای سری پیکسل قلمداد می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH