ردمی K30 پرو

شیائومی در تاریخ 24 مرداد از نسخه جدید تلفن ردمی K30 پرو با نام ردمی K30 الترا رونمایی می‌کند

شرکت شیائومی به‌زودی از نسخه جدید اسمارت‌فون ردمی K30 پرو رونمایی خواهد کرد. طبق جدیدترین گزارش‌ها، این تلفن جدید با نام ردمی K30 الترا شناخته می‌شود. هندست مورد بحث ما هم‌اکنون با شماره مدل M2006J10C در وبسایت TENNA رویت شده است. در این وب‌سایت، مشخصات فنی و تصاویر تلفن قرار دارد که با مشاهده آن‌ها می‌توان شباهت‌های مدل ردمی K30 الترا را با سایر هم‌خانواده‌هایش متوجه شد.

البته، این تلفن نسبت به هم‌خانواده‌هایش یک تفاوت اصلی دارد؛ شیائومی ترجیح داده است که در این تلفن از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده نکرده و به جای آن از یک پلتفرم جدید، که احتمالا یک تراشه مدیاتک است، بهره می‌گیرد.

وب‌سایت TENNA به طور معمول فقط اطلاعات مربوط به فرکانس کاری پردازنده مرکزی را به نمایش می‌گذارد. با نگاهی به سرعت 2.6 گیگاهرتزی تراشه تلفن جدید شیائومی احتمال می‌رود که هندست جدید این شرکت از تراشه +Dimensity 1000 استفاده خواهد کرد. این تراشه تحت فرآیند 7 نانومتری تولید شده است که چهارهسته Cortex-A77 با سرعت بسیار بالا و چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 2.0 گیگاهرتز در آن وجود دارند.

ردمی K30 پرو

سه گزینه مختلف (6، 8 و 12 گیگابایت) برای پیکربندی حافظه موقت و سه گزینه دیگر (128، 256 و 512 گیگابایت) برای حافظه ذخیره‌ساز ردمی K30 الترا در نظر گرفته شده است. البته، هنوز مشخص نیست که برند ردمی این شش گزینه را چگونه دسته‌بندی خواهد کرد.

دوربین اصلی تلفن دارای یک سنسور 64 مگاپیکسل بوده و احتمالا همان سنسور موجود در مدل‌های ردمی K30 پرو و ردمی K30 پرو زوم است. در بخش دوربین سلفی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسل درون مکانیزم بالارونده قرار دارد. انرژی مورد نیاز سخت‌افزار این تلفن توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپر تامین می‌شود. این باتری از فناوری شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان شروع جشنواره فروش تابستانی وب‌سایت JD.com، انتظار می‌رود که ردمی یک رویداد در تاریخ 14 اوت (24 مرداد) برگزار کند. برخی از افشاگران نیز اعلام کرده‌اند که این برند در تاریخ فوق از ساعت ردمی واچ رونمایی خواهد کرد. با این حال، ما انتظار داریم که چینی‌ها در همان تاریخ از اسمارت‌فون ردمی K30 الترا نیز پرده‌برداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH