تاریخ عرضه شیائومی می 10 پرو پلاس مشخص شد

کمپانی شیائومی 10 سال پیش تاسیس شد. این برند در روز 6 آوریل فعالیت خود را رسما آغاز کرد. شیوع فراگیر ویروس کرونا مانع میزبانی کمپانی از مراسم سالگرد آغاز به کار خود شد. با این وجود شیائومی تصمیم گرفت تا این رویداد را جشن گرفته و به منظور گرامیداشت دهمین سالگرد فعالیت خود یک رویداد مطبوعاتی اختصاصی را برگزار کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی در جریان این مراسم از اسمارت‌فون می 10 پرو پلاس رونمایی خواهد کرد.

شیائومی احتمالا در روز 11 آگوست از اسمارت‌فون می 10 پرو پلاس رونمایی می‌کند

لی جون؛ مدیرعامل شیائومی امروز اعلام کرد که نخستین سخنرانی عمومی وی در روز 11 آگوست ایراد خواهد شد. طبیعتا وی در جریان گزارش خود پیرامون دستاوردهای پیشین کمپانی و اهداف ترسیم شده طی فعالیت‌های یک دهه آینده صحبت خواهد کرد. با این‌حال رویداد اصلی احتمالا تحت تاثیر شعار “بالاتر، سریع‌تر، قوی‌تر” قرار نخواهد گرفت. اما در این رویداد احتمالا از محصولات جدیدی رونمایی خواهد شد. لی جون مشخصا اعلام کرد که این تیم در دهمین سالگرد تاسیس کمپانی برای علاقه‌مندان به مشاهده آخرین دستاوردهای برند چندین شاهکار مختلف را تدارک دیده است. این اظهارات به وضوح از معرفی محصولات جدید حکایت دارند. با توجه به اهمیت و مقیاس چنین رویدادی رونمایی از اسمارت‌فون می 10 پرو پلاس کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

با این‌حال منابع خبری نزدیک اطمینان دارند که نسخه به‌روزرسانی شده پرچم‌دار فعلی کمپانی در روز 11 آگوست معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعات فعلی این اسمارت‌فون از یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی، پردازنده اسنپ‌دراگون 865 یا 865 پلاس، ماژول دوربین چندگانه و فست شارژر 100 یا 120 واتی بهره خواهد برد. همچنین بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها شیائومی در جریان رویداد 11 آگوست از یک محصول پیشرفته دیگر با نام ردمی K30 اولترا رونمایی خواهد کرد. با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت TENAA این محصول با تراشه +Dimensity 1000، حافظه رم 6، 8 یا 12 گیگابایتی و حداکثر 512 گیگابایت حافظه فلش عرضه خواهد شد. بعلاوه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 33 واتی و دوربین پشتی چندگانه سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. حسگر اصلی دوربین احتمالا دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی خواهد بود. نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی یکی از مشخصه‌های جدید دستگاه به‌شمار می‌رود.

شیائومی می 10 پرو پلاس بهترین اسمارت‌فون در کلیه رده‌های قیمتی خواهد بود

در فصل بهار امسال شیائومی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود با اسامی می 10 و می 10 پرو را روانه بازار کرد. اکنون نیز مدل دیگری از این سری در شرف عرضه به بازار قرار دارد. این محصول احتمالا می 10 پرو پلاس نامگذاری خواهد شد؛ گجتی که با اسم رمز داخلی Super Large Cup تولید می‌شود. منابع چینی ادعا می‌کنند که شیائومی می 10 پرو پلاس بهترین اسمارت‌فون سال جاری برای کلیه رده‌های قیمتی خواهد بود. این اسمارت‌فون از قابلیت شارژ سیمی و بی‌سیم در کنار شارژ معکوس بی‌سیم جهت انتقال شارژ به سایر دستگاه‌های همراه پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب هیچ‌یک از اسمارت‌فون‌های عرضه شده طی سال جاری توان رقابت با شیائومی می 10 پرو پلاس را نخواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH