سامسونگ گلکسی تب اس 7

سامسونگ تبلت‌های جدید گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس را معرفی کرد

شرکت سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که همچنان تبلت‌های اندرویدی جدید را معرفی می‌کند. این شرکت در رویداد Unpacked از تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس رونمایی کرد. این شرکت در بخش تبلت‌های اندرویدی هیچ رقیب جدی ندارد، اما در عوض، محصولاتی مثل آیپد پرو اپل و سرفیس مایکروسافت از رقبای سرسخت کره‌ای‌ها به شمار می‌روند.

نرخ رفرش صفحه‌نمایش تبلت‌های جدید این شرکت معادل 120 هرتز است. این دستگاه‌ها از قلم هوشمند S Pen هم پشتیبانی می‌کنند و به بلندگوهای حرفه‌ای مجهز شده‌اند. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس و رابط کاربری سفارشی‌سازی شده اندروید نیز از سایر ویژگی‌های این دو محصول به حساب می‌آیند.

سامسونگ گلکسی تب اس 7 پلاس

این تبلت به عنوان بزرگترین عضو از خانواده تب اس 7 از یک نمایشگر 12.4 اینچی آمولد استفاده می‌کند. رزولوشن پنل 2800 در 1752 پیکسل است و حداکثر روشنایی آن به 420 نیت می‌رسد. یک سنسور اثرانگشت نیز در زیر صفحه‌نمایش وجود دارد.

نسخه باندل این تبلت به همراه قلم هوشمند S Pen به بازار عرضه می‌شود. میزان تاخیر زمانی این قلم جدید بسیار کم است و فقط به 9 میلی‌ثانیه می‌رسد. گلکسی تب اس 7 پلاس با نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت نیز ارتباط دارد. البته، شما می‌توانید یک صفحه‌کلید هم به آن اضافه کنید تا بتوانید با استفاده از حالت Dex تجربه استفاده از یک لپ‌تاپ را داشته باشید.

ضخامت این محصول بسیار باریک بوده و فقط 5.7 میلی‌متر است. هم‌چنین، می‌توان به وسیله باتری بزرگ 10090 میلی‌آمپری آن نیز تا 16 ساعت فیلم را بدون وقفه تماشا کرد. این تبلت از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما برای دریافت این سرعت باید آداپتور 45 وات را به صورت جداگانه خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

تب اس 7 پلاس از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس کوالکام استفاده می‌کند که نسبت به تراشه 855 پلاس موجود در نسخه 5G تب اس 6 کمی سریع‌تر عمل می‌کند.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

در بخش اتصالات بی‌سیم سه گزینه وای‌فای، LTE و 5G وجود دارند. قابلیت Auto Hotspot این تبلت به شما اجازه می‌دهد که اتصال تبلت خود را با سایر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ به اشتراک بگذارید.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

در کنار تراشه این دستگاه یک رم با ظرفیت 6 گیگابایت وجود دارد. ظرفیت حافظه داخلی در مدل پایه به 128 گیگابایت می‌رسد که می‌توان آن را توسط کارت microSD افزایش داد. یک نسخه دیگر این تبلت با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت نیز معرفی شده است.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

در پشت تبلت دو دوربین قرار دارد. این مجموعه دوگانه از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسل و یک سنسور التراواید 5 مگاپیکسل تشکیل شده است. در کنار ماژول دوربین نیز یک نوار مغناطیسی برای اتصال قلم S Pen به تبلت دیده می‌شود. دوربین سلفی تب اس 7 پلاس از یک سنسور 8 مگاپیکسل بهره می‌برد که می‌توان از آن برای مکالمات تصویری هم استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

فروش تبلت‌ جدید سامسونگ در بازارهای منتخب از تاریخ 21 اوت (30 مرداد) آغاز می‌شود. در جدول زیر قیمت این دو تبلت را برای کشورهای اتحادیه اروپا مشاهده می‌کنید:

سامسونگ گلکسی تب اس 7

مدل تب اس 7 به عنوان جایگزینی برای مدل پلاس شناخته می‌شود که قیمت آن نیز کمتر است. این تبلت به یک صفحه‌نمایش کوچک 11 اینچی LTPS TFT مجهز شده است. روشنایی این پنل بیشتر از مدل پلاس بوده و به 500 نیت می‌رسد. البته، نرخ رفرش 120 هرتز و ویژگی پشتیبانی از قلم S Pen در این تبلت هم وجود دارد. هرچند، میزان تاخیر قلم در این تبلت به 26 میلی‌ثانیه می‌رسد که همانند عملکرد قلم در اسمارتفون گلکسی نوت 20 است.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

این تبلت علاوه‌بر کوچک بودنش در عرض و ارتفاع، حدود 100 گرم سبک‌تر از مدل پلاس است که قابلیت حمل آن افزایش می‌یابد. یک باتری با ظرفیت 7040 میلی‌آمپر درون تب اس 7 وجود دارد که توانایی پخش 15 ساعت فیلم را دارد. این زمان در مقایسه با مدل تب اس 7 پلاس فقط یک ساعت کمتر است که نتیجه خوبی به شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

تب اس 7 نیز همانند مدل پلاس برای پردازش اطلاعات از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس و همان گزینه‌های مختلف برای حافظه رم و حافظه داخلی (6/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت) استفاده می‌کند. در بخش تصویربرداری نیز همان دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسل به همراه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل مشاهده می‌شوند.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

این تبلت از حالت DeX پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال یک صفحه‌کلید آن را به یک لپ‌تاپ اندرویدی تبدیل کنند. نسل اول پورت USB-C 3.2 تبلت جدید سامسونگ از DisplayPort نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین ، شما می‌توانید یک مانیتور دیگر را توسط یک کابل به این تبلت متصل کنید. در این صورت، مانیتور ثانویه هیچ نیازی به کابل برق جداگانه نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

هردو تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس دارای چهار بلندگوی AKG هستند که دو عدد از آن‌ها در سمت چپ و دو عدد دیگر در سمت راست تبلت قرار گرفته‌‌اند. در صورتی که از این تبلت‌ها برای تماشای فیلم استفاده می‌کنید، می‌توانید از فناوری صدای Dolby Atmos موجود در آن‌ها لذت ببرید. سنسور اثرانگشت مدل معمولی نیز به دلیل محدودیت‌های پنل LCD به کنار دستگاه منتقل شده است.

سامسونگ گلکسی تب اس 7

فروش تب اس 7 نیز از تاریخ 21 اوت آغاز می‌شود. در ادامه قیمت‌ نسخه‌های مختلف این دستگاه در کشورهای اروپایی ذکر شده است:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH