برترین تلفن‌های هوشمند جولای

AnTuTu لیست برترین تلفن‌های هوشمند در ماه جولای را منتشر کرد

وب‌سایت AnTuTu لیست برترین تلفن‌های هوشمند در ماه جولای را را منتشر کرد. ما در این مطلب دو لیست را مشاهده می‌کنیم. یک لیست متعلق به تلفن‌های میان‌رده و دیگری به اسمارت‌فون‌های پرچمدار تعلق دارد.

در تصویر زیر لیست تلفن‌هایی که بهترین عملکرد را داشته‌اند، مشاهده می‌کنید. تلفن‌های موجود در این فهرست از اول تا 31 جولای 2020 مورد آزمایش بنچمارک AnTuTu قرار گرفته‌اند و امتیاز آن‌ها براساس میانگین امتیازهای دریافت شده در هر تست به دست آمده است. در صدر این لیست نام تلفن Oppo Find X2 Pro به چشم می‌خورد که 613048 امتیاز کسب کرده است. رتبه دوم نیز به یکی دیگر از تلفن‌های برند Oppo اختصاص دارد؛ هندست Oppo Find X2 با کسب 606490 امتیاز در این رتبه حضور دارد. اسمارت‌فون شیائومی ردمی K30 پرو نیز با کسب 601706 امتیاز در رده سوم برترین تلفن‌های ماه جولای قرار گرفته است.

اسمارت‌فون‌های Mi 10 Pro ،Oppo Ace2 ،Realme X50 Pro نیز رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند. نکته قابل توجه در این لیست اختلاف فاحش میان تلفن‌هایی است که از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که بهینه‌سازی نرم‌افزار و ترفندهای مختلف شرکت‌ها می‌تواند عملکرد یک سخت‌افزار را بهتر کرده و یا بازدهی آن را ضعیف کند. به عبارتی دیگر، سخت‌افزار مورد استفاده در یک تلفن هوشمند نمی‌تواند معیار بسیار دقیقی برای تعیین قدرت آن باشد.

برخلاف لیست تلفن‌های برتر پرچمدار که از یک یا دو تراشه مختلف استفاده می‌کردند، فهرست برترین تلفن‌های میان‌رده از لحاظ سخت‌افزاری تنوع بیشتری دارد. در رتبه اول این لیست نام Oppo Reno3 5G دیده می‌شود. این تلفن به تراشه Dimensity 1000L مدیاتک مجهز شده و 442965 امتیاز کسب کرده است.

گوشی‌های Redmi 10X 5G و Redmi 10X Pro 5G نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. در پایین فهرست، اسمارت‌فون‌های هواوی نوا 7 پرو و نوا 7 حضور دارند. این دو گوشی از تراشه اختصاصی HiSilicon Kirin 985 بهره می‌برند. تنها تلفن مجهز به تراشه شرکت کوالکام نیز در رتبه آخر این لیست قرار گرفته است. هندست Redmi K30 5G با تراشه اسنپدراگون 768G به رتبه دهم لیست برترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده در جولای 2020 رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH