سامسونگ از ایرفون‌های گلکسی بادز لایو با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

اخیرا شرکت سامسونگ از ایرفون‌های جدید خود موسوم به گلکسی بادز لایو TWS با طراحی زیبا و قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد. سامسونگ با هدف دستیابی به قالب طراحی لوبیایی‌شکل کلیه اجزای داخلی ایرفون‌ها را با چیدمان افقی در کنار یکدیگر قرار داده است. به‌نظر می‌رسد که این سبک طراحی از شکل گوش خارجی انسان الهام گرفته شده است. بدین‌ترتیب گلکسی بادز لایو از گوش کاربران خارج نخواهد شد. بعلاوه سامسونگ ادعا می‌کند که به‌کارگیری این الگو ظاهری طبیعی‌تر به دستگاه بخشیده است.

سامسونگ گلکسی بادز لایو

از آنجا که گوش انسان‌ها از نظر اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت هستند؛ لذا گلکسی بادز لایو به منظور دستیابی به ارگونومی مطلوب‌تر می‌تواند به نوارهای باله‌ای شکل متصل شود. در قسمت داخلی دستگاه نیز از یک اسپیکر 12 میلی‌متری و مجرای تولید باس استفاده شده است؛ در حالی‌که قسمت خارجی ایرفون از 3 میکروفون همراه با شیاری موسوم به Voice Pickup Unit (واحد جذب صدا) میزبانی می‌کند. این مشخصه به 2 میکروفون تعبیه شده روی ایرفون امکان می‌دهد تا موقعیت دهان کاربر را شناسایی نموده و هنگام فعال‌سازی قابلیت حذف نویز حین برقراری مکالمه و حذف نویز فعال هنگام گوش دادن به موسیقی، موقعیت تولید صدا را تعیین نماید.

گلکسی بادز لایو مجهز به حالتی اختصاصی موسوم به Game Mode است که میزان وقفه صوتی را کاهش می‌دهد. همچنین بسته به منطقه جغرافیایی عرضه، سامسونگ قابلیت فراخوانی صوتی بیکسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بسته به میزان استفاده کاربر از فراخوان صوتی و قابلیت حذف نویز فعال مدت زمان شارژدهی باتری بین 5.5 تا 8 ساعت متغیر خواهد بود؛ در حالی‌که کیس شارژ همراه در کلیه سناریوها می‌تواند مدت زمان شارژدهی ایرفون‌ها را به مجموعا 20 ساعت ارتقا دهد. کیس مذکور از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نموده و با اتصال 5 دقیقه‌ای به شارژر، انرژی موردنیاز برای پخش 1 ساعته موسیقی را دریافت خواهد کرد. همچنین کیس مذکور از مشخصه شارژ بی‌سیم با قابلیت سازگاری با کلیه شارژرهای Qi پشتیبانی خواهد کرد.

از جنبه مشخصات اکنون کاربران به 2 ایرباد با وزن 5.6 گرم (برای هر یک از آن‌ها) و کیس همراه با وزن 42 گرم دسترسی دارند. ظرفیت باتری به‌کارگیری شده در هر ایرباد معادل 60 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری داخل کیس نیز برابر با 472 میلی‌آمپرساعت است. در قسمت فوقانی ایرفون‌های لوبیایی‌شکل یک ناحیه لمسی وجود دارد. بعلاوه گلکسی بادز لایو برای برقراری ارتباط با دستگاه از درگاه بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند.

سامسونگ گلکسی بادز لایو در رنگ‌های Mystic Black، Mystic White و Mystic Bronze

سامسونگ گلکسی بادز لایو از روز 6 آگوست در بازارهای منتخب و از روز 21 آگوست در بازار اروپا قابل دسترس خواهد بود. این ایرفون‌ها در مدل‌های رنگی سفید براق (Mystic White)، مشکی براق (Mystic Black) و مدل محبوب برنزی براق (Mystic Bronze) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. گلکسی بادز لایو با برچسب قیمتی 169 دلاری/ 189 یورویی در بازارهای ایالات‌متحده و اروپا عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH