مشاهده پسورد ذخیره شده در مرورگر سافاری آیفون و آیپد؛ راهی جهت بازیابی گذرواژه‌ها

پسورد ذخیره شده در مرورگر سافاری آیفون و یا آیپد، به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام فراموشی گذرواژه‌های خود، به‌راحتی آن‌ها را به دست آورید. با مشاهده پسوردهای خود، دیگر در هنگام ورود به وب‌سایت‌های مختلف، لازم نیست که مجددا آن‌ها را بازیابی کنید.

شیوه مشاهده پسورد ذخیره شده در مرورگر سافاری آیفون و آیپد

ابتدا باید وارد تنظیمات آیفون و یا آیپد خود بشوید. این اپلیکیشن معمولا در صفحه اول و یا بر روی Dock دستگاه شما، قابل مشاهده است.

مشاهده پسورد ذخیره شده در مرورگر سافاری آیفون

در ادامه باید گزینه‌ها را طی کنید تا بتوانید بخش “Passwords & Accounts” را مشاهده کنید. آن را لمس کنید.

در بخش “Passwords & Accounts” باید “Website & App Passwords” را انتخاب کنید.

مشاهده پسورد ذخیره شده در مرورگر سافاری آیفون

پس از احراز هویت (از طریق Touch ID ،Face ID و یا وارد کردن گذرواژه)، در ادامه می‌توانید اطلاعات حساب‌های ذخیره شده را به‌ترتیب حروف الفبا (بر اساس نام وب‌سایت‌ها) مشاهده کنید. اکنون می‌توانید لیست حساب‌ها را مرور کرده و یا اینکه از نوار جست‌و‌جو استفاده کنید تا بدین ترتیب بتوانید حساب و گذرواژه موردنظر خود را پیدا کنید. پس از پیدا کردن گزینه مدنظر، باید آن را لمس کنید.

مشاهده پسورد ذخیره شده در مرورگر سافاری آیفون

در صفحه بعد می‌توانید مشخصات حساب خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید که این اطلاعات، نام کاربری و پسورد را نیز در بر می‌گیرند.

اگر امکان داشت، گذرواژه خود را به خاطر سپرده و سعی نکنید که آن را بر روی کاغذ یادداشت کنید، زیرا شاید به‌صورت اتفاقی، شخص دیگری به یادداشت‌های شما دسترسی پیدا کند. اگر هم در زمینه مدیریت گذرواژه‌های خود به یک دستیار نیاز دارید، آنگاه می‌‌توانید از یک مدیر گذرواژه کمک بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH