کارخانه هوشمند شیائومی در شهر پکن فعالیت خود را آغاز کرد

کمپانی شیائومی به منظور عرضه محصولات ویژه دهمین سالگرد آغاز فعالیت خود اقدام به برگزاری رویدادی در روز 11 آگوست کرد. در جریان این مراسم لی جون؛ موسس و مدیرعامل شیائومی تائید کرد که کارخانه هوشمند این برند در منطقه Yizhuang پکن فعالیت‌های خود را آغاز نموده است. در واقع اسمارت‌فون جدیدا معرفی شده می 10 اولترا در این مکان تولید شده است.

پیش‌تر در ماه نوامبر 2019 لی جون اعلام کرد که شیائومی مشغول ساخت یک کارخانه هوشمند مجهز به فناوری‌های 5G و هوش مصنوعی است. اکنون 9 ماه پس از این اظهارات، شیائومی خبر عملیاتی شدن تجهیزات این کارخانه را اعلام کرد. در این کارخانه با مساحت 18600 مترمربع کلیه فرآیندهای مرتبط با خط تولید از مدیریت تولید گرفته تا پردازش ماشینی، بسته‌بندی و ذخیره‌سازی در انبار به‌صورت کاملا خودکار اجرا می‌شوند. این کارخانه قادر به تولید بیش از 1 میلیون اسمارت‌فون در هر سال است.

شیائومی از این امکانات منحصرا جهت تولید اسمارت‌فون‌های ممتاز و پیشرفته خود بهره خواهد برد. بعلاوه این کارخانه جهت تست مواد اولیه پیشرفته، فناوری‌ها، فرآیندهای تولید، پروژه‌های تحقیقاتی مقدماتی و تحقیق و توسعه پیرامون تجهیزات اتوماسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر کمپانی در کارخانه هوشمند جدید خود صرفا به تولید اسمارت‌فون Mi 10 Ultra Transparent Edition می‌پردازد. اما انتظار می‌رود که با معرفی هندست‌های ممتاز جدید طی فصول پیش رو تعداد هندست‌های قابل تولید در این کارخانه افزایش پیدا کند. همچنین بر اساس اعلام مدیرعامل شیائومی فاز بعدی کارخانه هوشمند حدودا 3 سال بعد به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH