گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 2 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ الکترونیکس امروز نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود را با نام گلکسی Z Fold 2 معرفی کرد. این گوشی با نوآوری‌های کاربردی و بهینه‌سازی‌های گسترده می‌تواند تجربه‌ای جدید از یک گوشی تاشو را در اختیار کسانی بگذارد که دوست دارند همیشه در مرز جدیدترین فناوری‌ها باشند. گلکسی Z Fold 2 مجهز به نمایشگری بزرگتر روی بخش بیرونی و یک نمایشگر بسیار بزرگ داخلی است و توانسته طراحی محکم و هنر زیبا را با قابلیت‌های نوآورانه جدیدی ترکیب کرده و به یک تجربه موبایلی منحصربه‌فرد برسد که انعطافی متناسب با نیازهای زندگی روزمره انسان در اختیار کاربر قرار می‎دهد.

دکتر تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «سفر ما برای رسیدن به نسل آینده موبایل، مملو از نوآوری و محصولاتی اصیل است. ما با رونمایی از گلکسی Z Fold 2 نشان دادیم که با دقت به نظرات کاربران گوش می‌کنیم و در عین حال برای بهتر کردن تجربه کاربری همیشه در حال نوآوری هستیم. همراه ما شرکت‌های پیشرویی مانند گوگل و مایکروسافت هم به ما کمک می‌کند تا احتمالات جدید را در تجربه یک دستگاه موبایلی تعریف و ارائه کنیم».

طراحی جدید و بهینه

گلکسی Z Fold 2 طراحی متهورانه را با مهندسی پیشرفته ترکیب می‌کند تا شما در استفاده هر روزه‌تان از این محصول احساس اطمینان خاطر داشته باشید.

تجربه‌ای کامل و فراگیر از محتوا نمایشگر 6.2 اینچی Infinity-O در قسمت بیرونی دستگاه باعث می‌شود تا حداکثر کارآیی برای شما فراهم شده و بتوانید ایمیل‌هایتان را مشاهده کنید، مسیریابی و حتی محتواهای موردعلاقه‌تان را بدون نیاز به باز کردن گوشی در هر زمانی مشاهده کنید. در صورت باز کردن گوشی، یک نمایشگر عظیم 7.6 اینچی با حداقل حاشیه و دوربین سلفی بدون ناچ در اختیار شما قرار می‌گیرد که با داشتن نرخ بروزرسانی 120 هرتزی خود نمایش روان هرگونه محتوا و بازی را برای شما تضمین می‌کند. گلکسی Z Fold 2 مجهز به بهترین صدای دینامیکی موجود روی محصولات گلکسی بوده و ضمن تقویت افکت استریو، صدایی واضح‌تر را از بلندگوهای دوگانه آن به گوش شما می‌رسد.

  • ترکیب طراحی محکم با زیبایی هنر گلکسی Z Fold 2 با یک طراحی زیبا و یکپارچه ارائه شده که در دست گرفتن آن حس خوبی را به شما منتقل می‎کند. در این نسخه از روکش شیشه فوق باریک سامسونگ روی نمایشگر اصلی استفاده شده است که حس پرمیوم و بهینه بودن نمایشگر را به شما منتقل می‎کند. طراحی این گوشی با استفاده از لولای مخفی Hideaway Hinge تکمیل شده است که به شکلی مناسب در بدنه گوشی جاگرفته و با استفاده از مکانیزم CAM امکان ایستادن گوشی بدون در دست گرفتن آن را فراهم کرده و تجربه کاملا جدید Flex Mode را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گلکسی Z Fold 2 همچنین از یک فناوری پاکسازی استفاده می‌کند که برای اولین بار در گلکسی Z Flip معرفی شد و با قرار گرفتن در فاصله میان بدنه و لولا، گردوخاک و ذرات ریز را خارج می‌کند. با توجه به استفاده از طراحی بهینه نسل سوم در گلکسی Z Fold 2، فضای در نظر گرفته شده برای این سیستم پاکسازی از فضای گلکسی Z Flip کوچکتر شده است. سامسونگ برای محقق کردن این مسئله یک فناوری پاکسازی جدید طراحی کرد که همان میزان از محافظت را در اندازه‌ای کوچکتر فراهم می‌کند. در لولای مخفی Hideaway Hinge گلکسی Z Fold 2 از یک فناوری پیشرفته برای برش بسیار باریک، تغییر ترکیب فیبرها و همچنین تنظیم فشردگی آنها استفاده شده است.

تصویربرداری و تماشا دقیقا به همان شکل دلخواه شما

شکل تاشوی محبوب این گوشی در کنار طراحی بسیار زیبای آن توانسته است تجربه موبایلی شما را در گلکسی Z Fold 2 یک قدم ارتقا دهد. ترکیب حالت Flex Mode با App Continuity باعث می‌شود تا کارآیی گوشی به شدت افزایش یافته و مرز میان نمایشگر داخلی و نمایشگر روی کاور از میان برداشته شود. این انعطاف پذیری به شما کمک می‌کند تا محتوایی که تولید یا تماشا می‌کنید کاملا مطابق با سلیقه و خواست شما، چه در حالت باز یا بسته گوشی، باشد.

  • دستگاهی با انعطاف و کارآمدی خودتان با استفاده از حالت Flex اکنون راحت‌تر از همیشه می‌توانید محتوای موردنظرتان را بصورت آنی ضبط و تماشا کنید. همچنین با استفاده از حالت Capture View Mode دیگر لازم نیست از اپلیکیشن دوربین خارج شوید. می‌توانید عکس یا فیلمی را که همان موقع گرفته‌اید بلافاصله مشاهده کرده و یا 7 فیلم و عکس آخر خود را در نیمه پایینی گوشی ببینید و پیش نمایش ویدیوی بعدی هم در نیمه بالایی برای شما نشان داده خواهد شد. حتی با استفاده از فریم بندی خودکار می‌توانید خلاقیت‌تان را یک پله به جلو ببرید. چه در حال نشان دادن هنرتان باشید و یا مهارت آشپزی‌تان را به نمایش بگذارید، گلکسی Z Fold 2 می‌تواند بدون نیاز به دست فیلمبرداری کرده و فوکوس خود را روی سوژه موردنظرتان، حتی اگر در حال حرکت باشد، حفظ کند.
  • قابلیت‌هایی برای کمک به خلاقیت شما حالا می‌‎توانید پرسپکتیو عکاس و سوژه را در عکس داشته باشید و این یعنی ضبط محتوا مفهومی جدید پیدا می‌کند. با استفاده از نمایشگرهای جلویی و داخلی و استفاده از قابلیت Dual Preview، هر دو طرف می‌توانند ببینند که در حال ضبط چه تصویری هستند. بیشتر آنکه به یمن انعطاف‌پذیری گلکسی Z Fold 2 می‌توانید با استفاده از دوربین پشتی آن و استفاده از نمایشگر جلویی به عنوان چشمی دوربین، سلفی‌هایی با کیفیت بسیار بالا بگیرید.
  • قابلیت‌های دوربین پرچمدار دوربین گلکسی Z Fold 2 کیفیت و کنترل‌های یک دوربین پرچمدار را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از حالت‌های Pro Video، Single Take، Bright Night و Night Mode، گوشی پرچمدار گلکسی Z Fold 2 به شما کمک می‎کند تا تک تک لحظه‌هایتان را با کیفیتی فوق العاده ذخیره کنید.

حداکثر استفاده از تک‌تک حرکات

گلکسی Z Fold 2 با بهره‌گیری از روش‌های جدید تعامل، توانسته است بهره‌وری موبایل‌های نسل آینده را با مولتی‎تسکینگ پیشرفته همراه کند. حالا می‌توانید نمایشگر اصلی گلکسی Z Fold 2 که به اندازه نمایشگر یک تبلت است را با سبک کاری خود تنظیم کرده و بیشترین بهره را از کل روز خود ببرید.

  • مولتی تسکینگ به ساده‌ترین شکل – با استفاده از قابلیت پیشرفته Multi-Active Window می‌توانید صفحه نمایش خودتان را به شکلی ساده‌تر و انعطاف‌پذیرتر کنترل کنید. زمانی بهره‌وری شما بیشتر می‌شود که بتوانید چندین فایل مختلف را بصورت همزمان باز و در کنار یکدیگر آنها را مشاهده کنید. با استفاده از قابلیت پیشرفته Multi-Window Tray حالا می‌توانید با ترکیب App Pair و Edge Panel، چند اپلیکیشن را بصورت همزمان و به ساده‌ترین شکل باز کنید. همچنین با استفاده از روش drag and drop می‌توانید متن خودتان را از داخل یک اپلیکیشن روی تصاویر و سندها در اپلیکیشن دیگری کشیده و بصورت آنی آنها را منتقل کنید. یا آنکه داخل یک اپلیکیشن اسکرین شات گرفته و با استفاده از قابلیت Split Screen Capture آن را مستقیما به داخل یک اپلیکیشن دیگر منتقل کنید.
  • تعامل بهینه اپلیکیشن‌ها برای تقویت جریان کاری شما – می‌توانید بهینه‌ترین UI روی صفحه اصلی را متناسب با نیازهای خودتان انتخاب کنید و با استفاده از بخش تنظیمات گوشی، خیلی سریع و راحت بین حالت صفحه بزرگ یا حالت سنتی گوشی حرکت کنید.
  • نمایش بهینه اپلیکیشن بیشترین استفاده را از تک تک لحظات زندگی‌تان کرده و تجربه خود از اپلیکیشن‌های محبوب مانند جی‌میل، یوتیوب و اسپاتیفای را بروز کنید. با استفاده از نمایشگر اصلی و اپلیکیشن‌های آفیس موجود در Microsoft 365 می‎توانید تجربه‌ای شبیه یک تبلت داشته باشید. مثلا با مشاهده اینباکس در سمت چپ و قرار دادن گفتگوهایتان در سمت راست، می‌توانید بیشترین استفاده را از Outlook مایکروسافت ببرید. با استفاده از نوار ابزار شبیه به ویندوز می‌توانید به راحتی فایل‌های ورد، اکسل یا پاورپوینت خود را ایجاد کنید.

مشارکت راهبردی برای تقویت پیشتازی گلکسی

سامسونگ رویکرد مثبتی در قبال مشارکت‌ها دارد. این شرکت با مشارکت طولانی مدت خود با گوگل توانسته است اکوسیستمی جذاب را برای دستگاه‌های تاشوی خود ایجاد کند. سامسونگ از طریق همین مشارکت نوآوری‌های خود در حوزه UX تاشو را تا جایی پیش برد که هدف ایجاد بهترین فرم فکتور تحقق پیدا کند. علاوه بر این، مشارکت مبتنی بر اعتماد با مایکروسافت در کنار سخت‌افزار و تجربه نمایشگر بزرگ در گلکسی Z Fold 2 به کاربران امکان می‌دهد تا بهره‌وری خود را در دنیای موبایلی به حداکثر برسانند.

سامسونگ با اتکا به میراث پیشتازی طولانی مدت گلکسی خود، یک بار دیگر توانست مرزهای نوآوری و مهندسی موبایل را جابجا کند. با توجه به پشتیبانی از 5G، کاربران گلکسی Z Fold 2 می‎توانند به بالاترین سرعت شبکه دسترسی پیدا کنند و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت آن هم برای تمام روز نیاز آنها را برآورده کرده و وجود قابلیت شارژ فوق سریع هم به شما اطمینان خاطر می‎دهد بدون نگرانی از کم بودن شارژ باتری، کارهای بیشتری را انجام دهید. گلکسی Z Fold 2 امکان اتصال بی‌سیم سامسونگ دکس را هم برای بالا برده بهره‌وری شما فراهم کرده و در عین حال فناوری UWB هم در این دستگاه استفاده شده و در نتیجه اشتراک گذاری فایل، عکس یا ویدیو از طریق قابلیت Nearby Share بسیار ساده‌تر شده است.

ترکیب فناوری نوآورانه با طراحی بهینه: گلکسی Z Fold 2 نسخه Thom Browne

شرکت سامسونگ و برند تام براون در ادامه همکاری خود با عرضه نسخه ویژه گلکسی Z Fold 2 Thom Browne توانستند فناوری نوآورانه را در قالب یک طراحی بهینه رونمایی کنند. در ادامه موفقیت ارائه نسخه گلکسی Z Flip Thom Browne، اکنون و در دومین قدم هم سطحی عمیق‌تر از ترکیب سخت‌افزار با نرم‎افزار به مشتری عرضه شده است. رنگ خاکستری خاص موسوم به خاکستری هندسی و نوار چندرنگ نماد آن برند اکنون با یک طرح برجسته روی بدنه همراه شده است که حس بصری روکش پارچه‌ای روی طراحی منحصربه‌فرد گلکسی Z Fold 2 را به شما می‎دهد. از جمله نرم افزارهای اضافه شده به این نسخه می‌توان به یک صفحه قفل جدید و فیلتر عکس خاص اشاره کرد که دنیای Thom Browne را به دنیای دیجیتال وارد کرده و به تمامی کارهای شما نوعی حس لوکس بودن می‌دهد.

هرکدام از بسته‌های نسخه Thom Browne شامل یک گوشی گلکسی Z Fold 2، یک ساعت هوشمند گلکسی Watch3، هدست بی‌سیم گلکسی Buds Live و مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی خاص است که طراحی ویژه Thom Browne روی تک تک آنها حک شده است.

خدمات برتر گلکسی Z

مشتریان گلکسی Z Fold 2 می‎توانند به خدمات برتر گلکسی Z دسترسی داشته باشند که شامل پشتیبانی خاص از سوی تیم اختصاصی کارشناسان این محصول می‎شود. بر این اساس براحتی می‎توانید وقت‌های ملاقات خود را تعیین کرده، با کارشناسان بصورت تک به تک صحبت کرده و روش‌های استفاده بهینه از تجربه‌های منحصربه‌فرد گلکسی Z Fold 2 را بیاموزید. مالکان گلکسی Z Fold 2 همچنین برای یک سال ابتدایی از تاریخ خرید محصول، برای یک بار در برابر هرگونه صدمه تصادفی به نمایشگر گوشی، گارانتی خواهند شد.

دسترسی

گوشی گلکسی Z Fold 2 در رنگ‌های Mystic Black و Mystic Bronze در حدود 50 کشور از جمله آمریکا و کره از تاریخ 18 سپتامبر 2020 عرضه خواهد شد و پیش فروش این محصول از روز اول سپتامبر در برخی کشورها از جمله آمریکا و اروپا آغاز می‎شود.

پیش فروش نسخه گلکسی Z Fold 2 Thom Browne از روز اول سپتامبر برای برخی بازارها آغاز شده و عرضه عمومی آن هم از 25 سپتامبر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH