آمار ترابرد سیمکارت

آمار طرح ترابردپذیری سیمکارت‌‌ها در مردادماه اعلام شد، ایرانسل میزبان بیشترین ترابرد

بر اساس آمارهای اعلام شده، در مرداد ماه امسال ایرانسل بیش از همراه اول و رایتل، میزبان مشترکان در طرح ترابردپذیری سیمکارت بود. در طرح ترابردپذیری که از سال 95 آغاز شده است، مشترکان همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند با حفظ شماره، اپراتور خود را تغییر داده و خدمات خود را از یک اپراتور دیگر دریافت کنند.

در این طرح که از ابتدا با استقبال مشترکان همراه شد، کاربران می‌توانند حداکثر سالی دوبار با مراجعه به سایت اپراتور خود یا دفاتر خدمات مشترکین، از طرح ترابردپذیری استفاده نمایند.

بر اساس آمار منتشر شده در مرداد ماه امسال در مجموع 9 هزار و 548 سیمکارت از طرح ترابردپذیری استفاده کردند. از میان سه اپراتور برتر کشور، ایرانسل میزبان 4 هزار و 756 سیمکارت بود، از این تعداد، 4 هزار و 276 سیمکارت از همراه اول و 480 سیمکارت از رایتل به ایرانسل ترابرد داشتند.

همچنین همراه اول نیز میزبان 2 هزار و 612 سیمکارت از اپراتورهای دیگر بود، از این تعداد 3 هزار 355 سیمکارت از ایرانسل و 257 سیمکارت از رایتل به همراه اول ترابرد کردند.

رایتل نیز میزبان 599 سیمکارت از همراه اول و 581 سیمکارت از ایرانسل بود تا در مجموع هزار و 180 سیمکارت به رایتل ترابرد داشته باشند.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور، از ابتدای سال در ماه فروردین 5 هزار 116 ترابرد، در ماه اردیبهشت 11 هزار 9030 ترابرد، در ماه خرداد 8 هزار و 382 ترابرد و در ماه تیر 10 هزار 133 ترابرد انجام شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH