فروش 10 هزار دستگاهی اسمارت‌فون پوکو X3 NFC ظرف مدت تنها 30 دقیقه!

روز دوشنبه برند پوکو از اسمارت‌فون جدید خود با نام X3 NFC رونمایی کرد و تنها یک روز بعد فروش این هندست آغاز شد. قیمت‌گذاری کاملا رقابتی گوشی در کنار به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 732G، باتری غول‌پیکر با قابلیت شارژ سریع و طراحی منحصربه‌فرد موجب اشتیاق بیش از اندازه مشتریان برای خریداری 10 هزار واحد از این هندست ظرف مدت 30 دقیقه ابتدایی فروش آن شد. پوکو محصول جدید خود را از طریق فروشگاه رسمی AliExpress به فروش می‌رساند. این فروشگاه به تنهایی موفق به ثبت چنین رکورد چشمگیری شده است.

این اسمارت‌فون از طریق فروشگاه اختصاصی شیائومی، وبسایت‌های محلی منتخب آمازون، Banggood، Gearbest، پلتفرم آلمانی Belsimpel، پلتفرم پیشرو آنلاین در جنوب‌شرق آسیا موسوم به Shopee نیز قابل دسترس است. هنوز مشخص نیست که چه تعداد هندست از طریق این فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. اما بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان تقاضا در این فروشگاه‌ها نیز بالا بوده است.

نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی این هندست به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 229 و 269 یورویی عرضه شد. با این‌حال در حد فاصل روزهای 8 تا 11 سپتامبر (18 تا 21 شهریورماه) پوکو X3 NFC حتی با قیمت‌گذاری ارزان‌تر نیز قابل دسترس است؛ به گونه‌ای که مدل‌های مذکور به‌ترتیب با برچسب قیمتی 199 و 249 یورویی در دسترس مشتریان اولیه قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH