4 برنامه که هر دستگاه اندرویدی را تبدیل به گلکسی S5 می‌کند

1

زمانی که گلکسی اس 5 معرفی شد، حرفهای زیادی از ویژگی‌های گاه منحصر بفردش زده می‌شد که شاید خیلی‌ها را وسوسه به خریدش می‌کرد، اما تنها پس از مدت کمی از آمدن این هوشمند فضای نت پر شد از برنامه‌هایی که همه با این عنوان که دستگاه خود را شبیه به گکسی اس 5 کنید خود را معرفی می‌کردند. در مطلب زیر چهار برنامه رایگان گوگل پلی را معرفی می‌کنیم که با دانلود و نصب آنها می‌توانید دستگاه اندرویدی خود را شبیه به گلکسی اس 5 کنید.

سنسور ضربان قلب

2

سنسور ضربان قلبی که پشت گلکسی اس 5 قرار گرفته، یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه است. با باز کردن برنامه S Health و گذاشتن انگشتتان روی سنسور مربوطه، ضربان قلب شما به صورت تقریبا دقیق به نمایش در می‌آید.

حالا برنامه رایگانی از Runtastic(کمپانی که برنامه مشهور GPS ویژه دویدن را عرضه کرده است) همین عملکرد را ارائه می‌دهد. برنامه Runtastic Heart Rate از سنسور دوربین روی تلفن شما برای اندازه گیری ضربان قلبتان استفاده می‌کند. شاید باور نکنید، اما باید بگوییم نتیجه‌ای که این دستگاه نشان می‌دهد بسیار نزدیک به همان نتیجه‌ای است که سنسور گلکسی اس 5 نشان می‌دهد.

فوکوس انتخابی

3

دو پرچمدار گلکسی اس 5 و اچ تی سی ام 8 هر دو قادر به تغییر فوکوس پس از انداختن عکس هستند. ام 8 این کار را با سنسور عمق دهنده قرار گرفته بالای دوربین و گلکسی اس 5 این کار را با نرم‌افزار انجام می‌دهد.

برنامه‌ای جدید با نام Google Camera که برای دستگاه‌های مجهز به اندروید 4.4 و بالاتر قابل اجراست، همین ویژگی را با نام Lens Blur برای کاربران فراهم می‌کند تا از این طریق آنها بتوانند میزان تار کردن پس زمینه یا عکس را به صورت دستی تغییر دهند.

مود خصوصی

4

همه ما درون اسمارتفونمان محتوای خصوصی داریم که دلمان نمی‌خواهد کسی ببیند. ویژگی Private Mode در گلکسی اس 5 محتوای خصوصی و شخصی را از دیدگان دیگران پنهان می‌کند. این محتوا تنها در صورتی که اثر انگشت شما با اسکن انجام شده تشخیص داده شود یا پسوورد مورد نظر وارد شود قابل دسترس خواهد بود.

App Lock نام یک برنامه رایگان در گوگل پلی است که همین قابلیت را حتی در مواردی با کاربرد بیشتر ارائه می‌دهد. برای دسترسی به برنامه‌ها، تغییر تنظیمات، پاک کردن یک برنامه، پاسخ به تماسها و غیره باید یک پین کد ایجاد کنید.

بعلاوه با این برنامه می‌توانید مثلا در ساعت‌های خاصی دستگاه خود را وارد مود خصوصی کنید و با ایجاد پروفایلهای مختلف دسترسی‌های مختلفی برای افراد مختلفی که از دستگاهتان استفاده می‌کنند ایجاد کنید.

مود کودکان

samsung-kids

این مود، از اس 5 یک دستگاه سالم‌تر برای کودکان می‌سازد. با این ویژگی والدین می‌توانند دسترسی کودکان خود را به محتوای خاص محدود کنند. در ضمن با فعال شدن این مود رابط کاربری دستگاه، کودک دوست شده و طرح‌ها و والپیپرهای جدیدی اضافه می‌شود.

حالا برنامه‌ای با نام Kids Mode از Zoodles و با بیش از 10 میلیون دانلود، یکی از مشهورترین برنامه‌های کنترل والدین است. این برنامه بعلاوه ارائه برخی از بازی‌ها و برنامه‌های مناسب برای کودکان مثل نقاشی، به والدین اجازه می‌دهد دسترسی کودکان خود را نسبت به برخی از محتوا محدود کنند. این برنامه درست به مانند ویژگی موجود در گلکسی اس 5 پس از فعال شدن، رابط کاربری را به گونه‌ای مناسب و جذاب برای کودکان تغییر می‌دهد.

9 در مورد “4 برنامه که هر دستگاه اندرویدی را تبدیل به گلکسی S5 می‌کند”

  1. خداییش مطالبتون واقعا کاربردی و ازهرلحاظ کارآمد بود من که کلی استفاده کردم واقعاخسته نباشید متشکرم

  2. Slm man note 2 daram az ye saite khareji rom 4.4.4 don kardam va gooshim tabdil be note4 ahod vaghean fogholadast ba gooshi note 4 asl ham moghayese kardam didam yek seri emkanat ro man daram ke oon nadare ultra power saving va koli chizi besh ezafe mishe hamevhish mese note 4 mushe hata dokmeye setting ham ke baghale power hast be recent taghir prida mikona va… toaie mikonam be hich bajh az dast nadin alan too setting esme gooshim dige n7100 nist taghir karde esmesh

  3. صد سال سیاه نمیخوام زد 2 ی خودم رو به دمپایی پلاستیکی س 5 تبدیل کنم
    فقط یه والکمن سونی به کل رابط کاربری سامسونگ می ازه

  4. با سلام میخواستم بپرسم ایا میشه برنامه عکاسی نوت ۳ رو روی اس۴ نصبش کرد اخه توی نوت ۳ قابلیت گرفتن عکس فراگیر یا همون ۳۶۰درجه وجود داره اما توی اس۴ نیست اگه میشه راه حلش و برام میل کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH